מחרים את הבית של החיילים: בנט לא יתראיין לגל"צ עד תום השעיית לינור

שר החינוך הודיע כי על המהלך כתגובה להשעייתה של העיתונאית לאחר הביקורת החריפה שהטיחה בנשיא המדינה, "אמירתה של לינור הייתה בוטה מדי, והיא הייתה נכונה בוודאי להתנצל, אך העדיפו להשעות אותה. זוהי פגיעה סלקטיבית ובלתי הוגנת בחופש הביטוי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/12/17 17:45 י בטבת התשעח

מחרים את הבית של החיילים: בנט לא יתראיין לגל"צ עד תום השעיית לינור
מגבה את לינור , צילום: מרק ישראל פלאש 90

שר החינוך  נפתלי בנט הצהיר הערב (ה') כי עד שעירית לינור לא תחזור לשדר בגלי צה"ל, הוא לא יתראיין לתחנת הרדיו הצבאית.

"עד לחזרתה של עירית לינור לשידורים בגל"צ", הבטיח יו"ר הבית היהודי בדף הפייסבוק שלו, "איאלץ גם אני שלא להתראיין בתחנה".

בנט טען כי השעיית העיתונאית הוותיקה מלמדת על אפליה בין אנשי התחנה, "בשל התבטאות בוטה שלה היא הושעתה (!) למשך שבוע מגל"צ. לעומתה, שדרן גל"צ רינו צרור כינה את ראש הממשלה 'ארדואן של ארץ הקודש' ודיבר על 'חשיבה עבריינית' בכנסת 'מבית המדרש של המאפיוזו' ואמר דברים שלא אחזור עליהם כאן על גברת נתניהו. ו...כלום. לא נזיפה, לא הערה ובטח לא השעיה".

בנט אמר כי אמנם "אמירתה של לינור הייתה בוטה מדי, והיא הייתה נכונה בוודאי להתנצל, אך העדיפו להשעות אותה. זוהי פגיעה סלקטיבית ובלתי הוגנת בחופש הביטוי. אני קורא למפקד גל״צ לחזור בו מהשעיה בלתי הוגנת זו".

הושעתה מגל

הושעתה מגל"צצילום: צילום מסך

אתמול החליט מפקד התחנה הצבאית, שמעון אלקבץ להשעות את לינור לאחר שהתבטאה בחריפות נגד ריבלין, על רקע הטענה כי הוא עודד את הציבור להצטרף להפגנות נגד  השחיתות וממשלת נתניהו.

''רובי ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה'', היא אמרה, ''כבוד נשיא המדינה קורא למרי אזרחי נגד ממשלה נבחרת ושאנשים ילכו לזעוק בכיכרות כי המצב פה בלתי נסבל?''.

בהמשך היא עברה למתקפה אישית ואמרה, ''אני אגיד לך מה בלתי נסבל אדוני הנשיא, שאתה לא שחקן פוליטי ובתור פוליטיקאי היית תמיד פוליטיקאי כושל ביותר. 'הדבר היחיד שהצלחת להגיע אליו זה משרת שר זוטרה, ובתור נשיא וסמל ישראלי אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות? על מה? חתיכת חצוף! מי אתה? יש קלפי! רובי ריבלין לא הצליח לראות את הצד המצליח של הקלפי מרוב שהוא כושל, תתבייש!".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן