הבקשה של נתניהו מאם משפחת פלאי: "יעזור לי להסביר לשועי עולם"

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, ביקרו את משפחת פלאי שאיבדו את שני בניהם בפיגוע הקשה בשבוע שעבר. במהלך הביקור ביקש נתניהו מהאם רשות לתלות את תמונת הילדים בלשכתו: "זה ההבדל בין עם ישראל לאויבנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 21:17 כג בשבט התשפג

הבקשה של נתניהו מאם משפחת פלאי: "יעזור לי להסביר לשועי עולם"
ראש הממשלה ורעייתו בביקור ניחומים אצל משפחת פלאי, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

הבקשה המרגשת של נתניהו: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הערב (ג'),  לניחום אבלים בבית משפחת פלאי, בשכונת רמות בירושלים. המשפחה יושבת שבעה לאחר ששכלה את שני בניה, יעקב בן ה-6 ואשר בן ה-8 ז"ל בעוד אביהם אברהם נח פאלי, מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

אם המשפחה, חנה דבורה פאלי, סיפרה לרה"מ על שני ילדיה הקטנים שנקברו אחד אחרי השני, ואמרה כי הם מוקפים בתמיכה של עם ישראל וכי האמונה היא זו שמחזיקה אותם. רה"מ ורעייתו אמרו כי האמונה עוזרת להתגבר על האסון וציינו שכל עם ישראל מחבק אותם בצערם. 

נתניהו ורעייתו בביקור הניחומים

נתניהו ורעייתו בביקור הניחומים צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

הבקשה של נתניהו

כשחנה דבורה הראתה את תמונת הילדים, אמר לה ראש הממשלה: "אני מבקש את רשותך לשים את התמונה בלשכתי. הסיפור הנורא הזה יעזור לי להסביר לשועי עולם מה ההבדל בין עם ישראל לאויבנו. בזמן שאויבנו רצחו את שני הנשמות האלה, כוחותינו היו בטורקיה והצילו חיים".

רה"מ נתניהו ורעייתו שמעו מבני המשפחה על מצבו של אב המשפחה, שעוד מורדם ומונשם בבית החולים. בני המשפחה ביקשו להתפלל לרפואת אברהם נח בן יהודית. בני הזוג נתניהו איחלו לאב רפואה שלימה.

הלוויתו של אשר פלאי ז"ל. מחווה מהבלוגר הסעודי

הלוויתו של אשר פלאי ז"ל. מחווה מהבלוגר הסעודי צילום: Yonatan Sindel/Flash90