הבלוגר הסעודי שלח מחווה למשפחת הנרצחים: "זה בהכשר הבד"ץ"

הבלוגר הסעודי המוכר, מוחמד סעוד, שלח משלוח מיוחד למשפחת פלאי שאיבדה את שני ילדיה בפיגוע הקשה ביום שישי וכתב: "אלוהים יתן לכם כח ונחמה ורפואה לאבא היקר". בהמשך הדגיש כי למוצרים יש כשרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 16:00 כג בשבט התשפג

הבלוגר הסעודי שלח מחווה למשפחת הנרצחים: "זה בהכשר הבד"ץ"
הלוויתו של אשר פלאי ז"ל. מחווה מהבלוגר הסעודי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחווה מפתיעה ומרגשת: בעוד אבי המשפחה, עדיין מאושפז בבית החולים, במשפחת פלאי יושבים שבעה על שני הילדים שנרצחו בפיגוע הקשה ביום שישי האחרון. בין המחוות והמבקרים הרבים, קיבלה המשפחה גם מחווה מרגשת וייחודית שהגיעה מהבלוגר הסעודי המוכר, מוחמד סעוד.

סעוד עצמו, פרסם את המחווה בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "משפחת פלאי היקרה אני רוצה להביע את תנחומי והשתתפות בצער הגדול והנורא על הילקח ממכם הילדים היקרים והטהורים בצורה כל כך נוראה, אלוהים יתן לכם כח ונחמה ורפואה לאבא היקר, ושלא תדעו עוד צער לעולם".

"אני רוצה להביע את תנחומי"

למשפחה, שלח סעוד חבילת שוקולדים והוסיף להם פתק בו השתתף בצער המשפחה לאחר הטרגדיה הקשה שפקדה אותה. "משפחת פלאי היקרה, אני רוצה להביע את תנחומי והשתתפות בצער הגדול והנורא על הילקח ממכם הילדים היקרים והטהורים בצורה כל כך נוראה", כתב סעוד.

בציוץ המשך, הוסיף סעוד הבהרה לאחר שנשאל לגבי כשרות המוצרים ששלח והבהיר"הם אמרו שזה בהכשר של הבד"ץ, תודה לכולם על התגובות אני אוהב את כולכם וביחד נביא את השלום בקרוב מאוד".