"ילדים קדושים": אשר בן ה-8 ואלתר שלמה הי"ד הובאו למנוחות

אשר פלאי ואלתר שלמה לדרמן, שנרצחו בפיגוע הדריסה בשכונת רמות שבירושלים, הובאו לקבורה בהר המנוחות | הילד אשר נקבר ליד אחיו, יעקב, שנרצח גם הוא בפיגוע והובא למנוחות לפני כניסה שבת

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 12/02/23 00:22 כא בשבט התשפג

"ילדים קדושים": אשר בן ה-8 ואלתר שלמה הי"ד הובאו למנוחות
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחבל ביצע אתמול (ו') פיגוע דריסה בשכונת רמות בירושלים, ורצח שלושה אזרחים, אלתר שלמה  לדרמן והאחים יעקב ישראל בן ה-6, ואחיו, אשר בן ה-8 פלאי הי"ד. בפיגוע נפצעו עוד שלושה בני אדם, ביניהם אביהם של שני האחים פלאי, אברהם, שמאושפז במצב בינוני בבית החולים הדסה הר הצופים. הלוויתו של יעקב פלאי התקיימה אתמול לפני כניסת שבת. הלילה הובאו למנוחות אשר ואלתר שלמה בהר המנוחות שבירושלים.

סבם של האחים פלאי, עמוס ברונר, ספד בהלוויתו של אשר ואמר כי "טרגדיה נוראה. קדושים וטהורים, נשמות כאלה שלא חטאו. הילדים הללו היו כל כך קדושים ורוחניים. במה אפשר להתנחם? הקדוש ברוך הוא גם היה משענת לילדים אחרים שהיו שם. הקב"ה רחום וחנון. כל אחד שיחשוב במה הוא יכול להתחזק. הם לא קורבנות שווא. כואב לנו. נבקש תפילה לבריאותו של האבא אברהם נח בן יהודית".

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

"אישה יצאה לפני שבת להיות אצל ההורים, והיא רואה את בעלה עולה לאבא שבשמים"

אחיהם הגדול של אשר ויעקב, צבי, ספד בבכי ואמר כי "כל שבוע בשעה הזו הייתם בשמחה. אתם עכשיו במקום גבוה. שהקדוש ברוך הוא ייתן לנו כוח להמשיך. תתפללו שאבא יבריא. תתחננו שייצא מזה בשלום. אני מבקש סליחה יעקב ואשר בשמי ובשם כל המשפחה. רפואה שלמה לאבא".

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנהיגו הרוחני של האברך אלתר שלמה לדרמן, האדמו"ר מפינסק קרלין, ספד בהקלטה ואמר כי "שמענו על מה שקרה על ידי איש בליעל, אנחנו מדברים עם כאב כזה, אנחנו לא יכולים לדבר, אנחנו לא יכולים להגיד כלום, כאיש אחד בלב כאב אחד, זו טרגדיה שהרעידה את כלל ישראל. אישה יצאה לפני שבת להיות אצל ההורים, והיא רואה את בעלה עולה לאבא שבשמים. כזאת טרגדיה, אין אומר ואין דברים".