חשד לפלילים: הרוג ושני פצועים בפיצוץ רכב בכביש 6

נקבע מותו של גבר בפיצוץ רכב, במהלך נסיעה בכביש 6. יחד איתו נפצעו שניים נוספים באורח קל-בינוני ופונו לבית חולים. לפני חצי שנה, אחיו של ההרוג נורה למוות ליד ביתו בכפר קאסם

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 05/01/20 13:21 ח בטבת התשפ

חשד לפלילים: הרוג ושני פצועים בפיצוץ רכב בכביש 6
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

גבר כבן 44 נהרג היום בפיצוץ רכב תוך כדי נסיעה בכביש 6. יחד איתו, נפצעו שני נערים באורח קל-בינוני. על פי החשד, הפיצוץ אירע על רקע פלילי, וייתכן שנבע מסכסוך קודם. ההרוג הוא מאד טהא אל-אסבח, תושב כפר קאסם.

ממד"א נמסר כי בשעה 11:34 התקבל דיווח במד"א במרחב שרון על פיצוץ בכביש 57 סמוך למחלף ניצני עוז. חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו של הגבר בן ה-44 והעניקו טיפול רפואי לפצועים -שניים נוספים נפגעו באורח קל- בינוני והועברו על ידי פראמדיקים של מד"א להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה.

"היינו בנסיעה מנהלתית על כביש 6 כשנתקלנו באירוע, סיפר חובש מד״א, סמיח עבד אלקאדר, "ראינו רכב עם סימני פיצוץ קשים עומד בשוליים ביציאה מהמחלף. בסמוך אליו התהלכו שני אנשים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים. בתוך הרכב היה גבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

יש לציין כי לפני חצי שנה, אחיו של אל-אסבח, עלי, נורה גם הוא בירי בכפר קאסם, זאת במהלך מרדף שניהל אחר רכב שירה לעבר ביתו.