ח"כ סמוטריץ' על ח"כ שפיר: "סתם שפיר"

חברת המחנה הציוני תקפה את שני חברי האיחוד הלאומי, "עבריינים ומאפיונרים - רק חושבים איך להעביר כספים לחברים". ח"כ סמוטריץ' לא נותר חייב וצייץ: "פוליטיקאית שלא עשתה כלום בחיים שלה ובונה קריירה על לקלל אחרים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/11/17 10:49 ד בכסלו התשעח

ח"כ סמוטריץ' על ח"כ שפיר: "סתם שפיר"
לא עשתה כלום בחייה? סתיו שפיר, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ בצלאל סמוטריץ' לעג הבוקר (רביעי) לח"כ סתיו שפיר על רקע הביקורת החריפה שהעבירה עליו ועל השר אורי אריאל בנושא דו"ח מבקר המדינה.

שפיר התראיינה הבוקר בגלי צה"ל ואמרה על שני חברי האיחוד הלאומי-הבית היהודי: "סמוטריץ' מנסה להפחיד את מבקר המדינה; הוא והשר אורי אריאל עבריינים ומאפיונרים - רק חושבים איך להעביר כספים לחברים".

דבריה נאמרו על רקע הטענות של סמוטריץ', לפיהם לא רק שהוא לא יזם את הצעת החוק להגבלת סמכויות מבקר המדינה כתגובה לממצאי דו"ח המבקר שעסקו בתנועת רגבים, אלא שיתכן שהשופט בדימוס שפירא הוא זה שמנסה "לנקום" בו על יוזמת חקיקתו.

"סתם שפיר", תגובת סמוטריץ

"סתם שפיר", תגובת סמוטריץ'צילום: צילום מסך

ח"כ סמוטריץ' לא נותר חייב ותקף את חברת המחנה הציוני בטוויטר: ''סתם שפיר, פוליטיקאית שלא עשתה כלום בחיים שלה ובונה קריירה על לקלל אחרים. שיהיה לה לבריאות. אנחנו נמשיך לעשות טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל והיא תמשיך לקלל מרוב תסכול.. הכלבים נובחים והשיירה עוברת", הוסיף סמוטריץ'.

שר החקלאות אורי אריאל סירב להתייחס לדברי שפיר אך ציין ביחס לדו"ח המבקר כי "אין ספק שמועצת בנימין והעמותות ששומרות על עתיד המדינה פעלו בצורה תקינה ובהתאם לחוק. לא ברור, לפי שיטת המבקר למה עיריית ת"א יכולה לתמוך בעמותות שמאל שמטפלות במסתננים או ב'איגי' (ארגון המסייע לנערים להט"בים) ורשויות ביו"ש לא יכולות לתמוך בעמותות שמקדמות שמירה על קרקע ופיתוח עתודות קרקע לפיתוח ההתיישבות. אתם הבנתם?"

כזכור, דו"ח מבקר המדינה שפורסם אתמול התייחס בין היתר למועצה האזורית מטה בנימין ומתח עליה ביקורת. בין הטענות שהועלו בו היו תמיכות הצועצה בעמותות שונות שח"כ סמוטריץ' היה קשור אליהן בעבר.