השר וסרלאוף על הסדרת ההתיישבות הצעירה: "נעשה את זה בתקופה הקרובה"

בסיור שערך השר וסרלאוף בהתיישבות הצעירה בגוש עציון אמר כי במפלגתו ידחפו לזה בתקופה הקרובה. "יש פה גם עניין הומניטרי, אנחנו מתכוונים לעשות את זה בתקופה הקרובה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/01/23 14:50 כו בטבת התשפג

השר וסרלאוף על הסדרת ההתיישבות הצעירה: "נעשה את זה בתקופה הקרובה"
השר ווסרלאוף, היום, צילום: עמיאל ירחי

הסדרת ההתיישבות הצעירה: אחת מהבטחות הבחירות של מפלגות רבות בגוש הימין, כולל זו שסיפק ראש הממשלה נתניהו במהלך קמפיין הבחירות, הוא נושא הסדרת ההתיישבות הצעירה. שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף הגיע היום (ה'), לסיור בגוש עציון ובין היתר נפגש עם מתיישבי שדה בועז.

צפו בדבריו של השר וסרלאוף:

"יש גם את העניין ההומניטרי"

לאחר הסיור התבטא השר בנושא ואמר כי הסדרת ההתיישבות הצעירה צריכה לקרות בתקופה הקרובה: "אנחנו פה בשדה בועז ששומרים על קרקעות. יש פה עניין אסטרטגי לאומי לשמור פה על הציר שמוביל לירושלים. מעבר לעניין האסטרטגי יש גם את העניין ההומניטרי של החשיבות שיהיה פה חשמל ומים ולתת להם את כל התשתיות הנדרשות לקיום אורח חיים תקין פה. אנחנו מתכוונים לעשות את זה בתקופה הקרובה".

נתניהו חותם על מסמך ההסדרה

נתניהו חותם על מסמך ההסדרה צילום: פורות ההתיישבות הצעירה

לוחות זמנים: "מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב"

לשאלת כתב כיפה עמיאל ירחי, בנוגע ללוח הזמנים להסדרת היישובים אמר ווסרלאוף: "אנחנו רוצים לעשות את זה בתקופה הקרובה אני פחות בקטע של לתת הצהרות של לוח זמנים ויותר לדחוף את זה במעשים אני מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן פנה לשר ואמר: "ברוך הבא לגוש עציון וברוך הבא לתפקיד, אנחנו בעזרת ה' נקדם יחד עם המשרד שלך החלטת ממשלה מיוחדת עבור גוש עציון, החלטת ממשלה שתקדם את הכלכלה ואת הביטחון של האזור, והדבר הזה הוא יישוב הארץ כפשוטו. תודה רבה, שמחים בך".