בהתיישבות הצעירה לוחצים על בן גביר וסמוטריץ': "זה החורף האחרון שנקפא מקור"

פורום ההתיישבות הצעירה יוצא בקמפיין חדש וקורא לשרי הממשלה לזרז הסדרת ההתיישבות הצעירה. ״זה החורף האחרון שבו נקפא מקור? עכשיו זה תלוי בכם״

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/01/23 16:03 יז בטבת התשפג

בהתיישבות הצעירה לוחצים על בן גביר וסמוטריץ': "זה החורף האחרון שנקפא מקור"
סמוטריץ ובן גביר במליאה, צילום: מאיר אליפור

פורום ההתיישבות הצעירה יוצא בקמפיין חדש ובו הוא מפציר בראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים בצלאל סמוטריץ׳, איתמר בן גביר, אורית סטרוק ויצחק וסרלאוף לקדם באופן מיידי את הסדרת ההתיישבות הצעירה ולא לחכות 60 יום להחלטת הממשלה. 

בפורום ההתיישבות הצעירה אומרים: ״אנו מברכים את ראש הממשלה והשרים על הקמת ממשלת הימין הלאומית היציבה לראשונה מזה שנים, ועל הכנסת 'הסדרת ההתיישבות הצעירה' להסכמים הקואליציוניים.

צילום: ללא

זו העת, כאשר החלטת הממשלה כבר מוכנה, והצורך ההומוניטרי של מעל 25,000 תושבי ההתיישבות הצעירה בחודשי החורף זועק, לאשר את הצעת המחליטים להסדרה ולאפשר באופן מיידי את חיבור ההתיישבות הצעירה כולה לתשתיות חשמל, מים ועוד.

קוראים לשרים החדשים בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, אורית סטרוק ויצחק וסרלאוף שפעלו רבות והוכיחו שטובת ארץ ישראל ועם ישראל בראש מעייניהם: אין צורך לחכות 60 יום, אין סיבה לחורף נוסף בו 12,000 ילדי ההתיישבות הצעירה ייקפאו מקור, זה בידיים שלכם".

אורית סטרוק: בקרוב ממש נסדיר את כל יישובי ההתיישבות הצעירה

שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק אמרה היום בראיון לחדשות כיפה: "סדרי העדיפויות באכיפה ובהסדרה הולכים להשתנות, עד היום ראינו הסדרה של מאחזים של הרשות הפלשתינית אז עכשיו ההסדרה תהיה של ההתיישבות הצעירה. זה יקרה בקרוב ממש, נסדיר את כל יישובי ההתיישבות הצעירה, אנחנו מחויבים לזה".