הבחירות בבנימין: היועץ לשעבר של נתניהו יתמודד לראשות מועצה

קובי אלירז, יועצם לשעבר לענייני התיישבות של ראש הממשלה נתניהו ושלושה שרי ביטחון, הכריז באופן רשמי על התמודדות לראשות מועצת מטה בנימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 10:27 כד בתמוז התשפג

הבחירות בבנימין: היועץ לשעבר של נתניהו יתמודד לראשות מועצה
צילום: בני ברינברג

הבחירות לרשויות המקומיות: קובי אלירז, יועצם לשעבר לענייני התיישבות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושלושה שרי ביטחון, הכריז הבוקר (ה') באופן רשמי על התמודדות לראשות מועצת מטה בנימין. 

אלירז, נשוי לרחלי ואב לשישה, נחשב למומחה בכל תחומי ההתיישבות, כיהן בעבר כיו"ר הישוב עלי, שם הוא מתגורר ב-24 השנים האחרונות וכיום עומד בראש חברת ייעוץ לנושאי התיישבות, בג"צים ומקרקעין ביו"ש ובכלל ועובד בין היתר עם שרים ומשרדי ממשלה, ועדות הכנסת ורשויות מקומיות. 

צילום: Hillel Maeir/Flash90

"אטפל בבעיות בצורה יסודית, מהשורש ולא רק למראית עין"

בשבועות האחרונים מקיים אלירז מפגשים וחוגי בית מדי יום בכל רחבי המועצה, וכן נפגש עם דמויות בולטות, מנהיגים מקומיים ועם ותיקי ההתיישבות המביעים תמיכה במועמדותו לתפקיד. "אני אנהל ואוביל את המועצה באופן מקצועי ועל בסיס הניסיון הרב שצברתי ב-25 שנים האחרונות בתחומים השונים ובדגש על סוגיות התיישבותיות וניהול מערכות מורכבות", מצהיר אלירז. 

ראש המועצה ישראל גנץ

ראש המועצה ישראל גנץ צילום: דוברות בנימין

עוד הוסיף ואמר כי "אני אטפל בבעיות בצורה יסודית, מהשורש ולא רק למראית עין. כמובן שאשקיע בסוגיות נוספות ובראשם בעיית התחבורה, מניסיוני אני מאמין שניתן לתת פתרונות ביניים שאת חלקם התחילו רק לאחרונה לצערי באיחור רב. כל אלה לצד האתגרים העומדים לפתחנו שלא קודמו, והיו תקועים בשנים האחרונות: תשתיות, ביטחון, פיתוח ההתיישבות בכל המרחב, בניית פארקים ומגרשי משחקים, פיתוח כלכלי ואזורי תעסוקה ועוד. הגיע הזמן שלתושבי בנימין תהיה אוזן קשבת ומישהו לסמוך עליו. תושבי בנימין - באתי לנצח".