הבחירות בגוש עציון: ירון רוזנטל הכריז על התמודדותו לראשות המועצה

כפי שפורסם בכיפה, ירון רוזנטל, תושב קיבוץ כפר עציון ומי שהתמודד נגד שלמה נאמן גם בסיבוב הקודם, הכריז על התמודדותו בבחירות לראשות מועצת גוש עציון: "משוכנע בכל ליבי שיש לנו עוד פסגות גבוהות מאד לכבוש"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/06/23 21:30 כה בסיון התשפג

הבחירות בגוש עציון: ירון רוזנטל הכריז על התמודדותו לראשות המועצה
ירון רוזנטל, צילום: Gershon Elinson/Flash90

הבחירות לראשות מועצת גוש עציון: הבחירות המוניציפאליות מתקרבות ובמקומות רבים בארץ הקרבות על התפקידים הנחשקים מתחילים להתחמם. במועצה הסרוגה גוש עציון יתמודד לכהונה נוספת ראש המועצה המכהן שלמה נאמן. בתוך כך, כפי שפורסם כיפה, ירון רוזנטל, תושב כפר עציון, הכריז הערב (ד') על התמודדותו בבחירות הקרובות.

בהודעה שפרסם מטעמו, הכריז רוזנטל על התמודדתו בבחירות הקרובות לראשות מועצת גוש עציון. "החלטתי להתמודד על ראשות המועצה בגוש עציון בבחירות שיערכו בסתיו הקרוב. אני אוהב את גוש עציון שלנו, את אנשיו על הגיוון הגדול שלהם, ואת יישוביו. לכן הקדשתי את כל חיי הבוגרים לפיתוחו ולהנחלת המורשת שלו למגוון רחב של ציבורים בחברה הישראלית. עשיתי זאת כמנהל בית ספר שדה, וכמרכז משק בכפר עציון וגם בתפקידים ציבוריים נוספים בהם שימשתי. אני משוכנע בכל ליבי שיש לנו עוד פסגות גבוהות מאד לכבוש ושאנחנו יכולים לשאוף לגובה בכל תחומי החיים".

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון. "

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון. " צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ניהל במשל 18 שנה את בית ספר כפר עציון 

כאמור, לחדשות כיפה נודע כי רוזנטל כבר החל בזמן האחרון בסדרה של חוגי בית עם תושבי גוש עציון וביישובים מסוימים ואף הוקמו מטות בחירות של תושבים התומכים ברוזנטל לתפקיד ראש מועצת גוש עציון. נזכיר כי בבחירות הקודמות רוזנטל התמודד מול שלמה נאמן והפסיד בפער של פחות משני אחוז.

ירון רוזנטל. לא מתחרט

ירון רוזנטל. לא מתחרט צילום: מתוך הקמפיין של ירון רוזנטל

ירון רוזנטל הוא חבר קיבוץ כפר עציון שאף גדל בקיבוץ שבו הוא חבר, נשוי פלוס ארבעה ילדים.
הוא ניהל במשל 18 שנה את בית ספר כפר עציון וכיום הוא מנהל את כל הפעילויות הכלכליות של הקיבוץ. ירון הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ובוגר תוכנית מעוז. רוזנטל הוביל את המאבק נגד גדר ההפרדה בגוש עציון כבר משנת 2005, והיה שותף להקמת מתחם חצר הכפר, וחצר לולים, אחד מאיזורי התעסוקה הגדולים ביהודה ושומרון.