הרב שרקי מתייחס ליציאה מהארון של בנו: "מברך אותו שיביא ילדים עם אישה"

הרב אורי שרקי התייחס לראשונה בראיון ליציאה מהארון של בנו, יאיר בשבוע שעבר ואמר כי הוא מברך אותו שיחיה חיים מאושרים עם אישה: "אני לא נכנס לבחירות האישיות של יאיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 20:16 כט בשבט התשפג

הרב שרקי מתייחס ליציאה מהארון של בנו: "מברך אותו שיביא ילדים עם אישה"
צילום: יחצ

יאיר שרקי, כתב הדתות של חדשות 12, יצא בשבוע שעבר מהארון, ובפוסט אישי וכאוב להפליא סיפר על נטייתו המינית והאתגר שהיא מציבה בפניו. "אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא", כתב העיתונאי הסרוג. הפוסט גרר אלפי תגובות אוהדות, וגם פוליטיקאים רבים מכל קצות הקשת הפוליטית הביעו את תמיכתם. אביו של יאיר, הרב אורי שרקי, התייחס הערב (ב') בראיון לחדשות 13 לראשונה ליציאתו מהארון של בנו.

"ברגע שאתה מציג עמדה שאיננה העמדה המקובלת על ברנז'ה מסוימת, אוטומטית אתה הופך להיות אגרסיבי, אתה הופך להיות לא מכיל ולא ליברלי. אני לא נכנס לבחירות האישיות של יאיר, אני מברך אותו שהוא יחיה חיים מאושרים, יביא ילדים מאישה. יש אבחנה בין אהבה ליצריות והדבר הזה הוא מאוד משמעותי, ואני הייתי מציע לכל מי שאהבה חשובה לו להתבונן בדברים האלה", אמר הרב שרקי.

שרקי

שרקי צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

חנוך דאום בפוסט לשרקי: "על אומץ הלב ועל המסע המיוחד"

כזכור, דקות אחדות לאחר הפוסט החשוף והאמיץ שפרסם הכתב יאיר שרקי, שהודיע על יציאתו מהארון, הגיב חברו הטוב, איש התקשורת והקומיקאי, חנוך דאום. בפוסט מרגש כתב דאום כי כי הוא גאה בחברו על הצעד האמיץ שעשה: "אתה איש מיוחד שרקי".

דאום העלה לפייסבוק תמונה של חברו הטוב עטוף בתפילין וכתב: "הפעם בלי ציניות ובלי 'בדיחות שרקי', אלא משהו קצר ומעומק הלב" הוא כותב, "גאה בך חברי היקר והאהוב על אומץ הלב ועל המסע המיוחד (שזכיתי ללוות), ועל הדרך שאתה חוצב במציאות המורכבת, מתוך אמונה עמוקה באלוהים ובאדם. אתה איש מיוחד, שרקי".