בנט תקף בחריפות את ערוץ 14: "זוועה, מהנדסים תודעה"

הרב מזרחי שטען כי אימו של בנט אינה יהודייה, נתבע על ידי ראש הממשלה לשעבר במיליון שקלים. בראיון בערוץ נכתב כי מדובר בתביעת השתקה. בנט הגיב בחריפות ושיתף את תגובת אימו

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 25/01/23 08:02 ג בשבט התשפג

בנט תקף בחריפות את ערוץ 14: "זוועה, מהנדסים תודעה"
בנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ממשיך להסיר את הכפפות: נפתלי בנט  תובע בחודשים האחרונים, מאז עזב את החיים הפוליטיים מספר אנשים שהוציאו דיבתו רעה בעת שכיהן כראש הממשלה. בין היתר, אחד הנתבעים הוא הרב מזרחי שהפיץ עלילה כאילו אימו של בנט אינה יהודייה. בנט לא שתק לרב ותבע אותו תביעת דיבה על מיליון שקלים. לאחר שבערוץ 14 ראיינו את הרב ונכתב על המסך כי מדובר ב תביעת השתקה, הגיב בנט בחריפות.

הפוסט של בנט:

בנט פותח את הפוסט כך: "זוועה. לפני 20 דקות אמא שלי שלחה לי סרטון של הראיון הזה היום בערוץ 14 תחת כותרת נבזית 'סתימת פיות', כלומר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט (אני) תובע כביכול על מנת להשתיק ביקורת".

הדברים שאמר הרב מזרחי על בנט

"אבל על מה התביעה?" כותב בנט ומסביר: "לא על ביקורת, אלא על כך שהרב מזרחי הפיץ ברבים כאילו אמי מירנה לאה בנט לבית לפקוביץ, היא גויה. הנה חלק ממה שאמא הנפלאה שלי והחזקה כתבה אחרי שצפתה בראיון הזה כרגע: 'אני שבורה. ההורים שלי בשמיים בוכים כרגע'. והערוץ הזה מעז לכנות את התביעה 'סתימת פיות'. מביש". 

ההפגנה נגד לפיד

תביעת השתקה? ערוץ 14 | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בנט מפרת את רשימת האמירות הקשות שנאמרו כלפיו: "על ההפצה למאות אלפי אנשים שאמי ואני כביכול נוצרים. שאני וגילת כביכול התגרשנו או שאני מכה אותה. שלקחתי כביכול לכיסי 50 מיליון ש"ח. ישנה מכונת רעל נוראה שמפיצה ללא לאות שקרים וארס והמכונה הזו מסכנת את כולנו. עכשיו יש מי שמגייסים כסף להגן על אנשים אלו בשם 'חופש הביטוי'".

"ערוץ 14 מהנדס תודעה כאילו בזה מדובר"

ואז תוקף בנט את הערוץ שקיים את הראיון: "ערוץ 14 מהנדס תודעה כאילו בזה מדובר. לא אעצור. אני מתקדם בכל כוחי ובכל משאביי לתבוע את יצרני הרעל ואת סוכניו. את מיליון השקלים שאקבל בתביעה זו אתרום כרגיל לחיילי צה"ל ולמשפחות".