אמו של נפתלי בנט מתייחסת לראשונה לתביעת מיליון השקל של בנה

ראש הממשלה לשעבר הגיש תביעת לשון הרע נגד הרב רונן שאולוב, לאחר שהפיץ לטענתו מידע שקרי לפיו אמו והוא אינם יהודים | מרינה בנט: "אם הייתי גיורת - הייתי מרגישה גאה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/12/22 19:20 יג בכסלו התשפג

אמו של נפתלי בנט מתייחסת לראשונה לתביעת מיליון השקל של בנה
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט יצא למסע לטיהור שמו, והחל להגיש תביעות נגד צייצנים ועיתונאים לדבריו הפיצו עליו שקרים בתקופת כהונתו. אתמול המשיך בנט עם תביעת דיבה על סך מיליון שקלים נגד הרב רונן שאולוב שטען כי הוא ואמו אינם יהודים. אמו של ראש הממשלה לשעבר, מרינה בנט, הגיבה הערב (ד') לדברים.

"שמחה מאוד שהוא עושה את זה"

"אנשים ראו את השם בנט, ואמרו שהוא גנב כסף לבניית הבית שלו, אמרו שאימא שלו לא יהודייה - וכך גם ראש הממשלה", אמרה מירנה במהלך ראיון ב"חדשות 12". "גם אנשים נחמדים שמכירים ואוהבים אותי התקשרו כשזה יצא", מירנה המשיכה לשתף. "הם אמרו: 'מירנה, אני כל כך גאה לאן שהגעת'". עוד אמרה בהמשך: "כשהבנתי מה הם חשבו, אמרתי 'אם הייתי גיורת - הייתי מרגישה גאה', אבל זה פשוט שקר".

מירנה לא הסתירה שנפתלי בנה התייעץ עמה לפני שהחל במסע החדש שלו: "התחלנו לדבר על זה בוואטסאפ. יש פערים שם שמתחילים להיות עובדות. זהו, אני שמחה מאוד שהוא עושה את זה".

"הוציא את דיבת אביו המנוח של בנט"

אתמול נמסר מטעמו של בנט כי הגיש הבוקר תביעת דיבה בסך מיליון שקלים כנגד הרב רונן שאולוב אשר "הוציא את דיבת אביו המנוח של בנט ואמו תיבדל״א כאילו יהדותו של ג’יימס בנט ז״ל מוטלת בספק, וכאילו מירנה בנט אינה יהודיה".

בנט הבהיר כי הכספים יתרמו לצדקה, ובסיום ההודעה נכתב: "ראוי היה לרב שאולוב לשאת תחינה למחילה ממירנה בנט ולא להעמיק את הדיבה, ולהתחפר בשקריו כפי שעשה, הקב"ה אינו מוחל על עבירות בין אדם לחברו, מבלי שהחוטא מבקש מחילה מהמפגע".