מורה נבוכים למתפקד

האם אני יכול להצביע? איפה בכלל הקלפי והיכן יצביעו הסטודנטים, החיילים ובנות השירות הלאומי? מדריך למתפקד המבולבל, רגע לפני הבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/12 15:01 יט בחשון התשעג

מורה נבוכים למתפקד
rama-cc-by-sa, צילום: rama-cc-by-sa

ביום שלישי הקרוב יכריעו מתפקדי "הבית היהודי" בשאלת זהותו של יו"ר המפלגה. הבחירות בקלפיות השונות יתקיימו בין השעות 15:00 בצהריים ועד השעה 22:00 בערב, כשתוצאות האמת צפויות להתפרסם לאחר ספירת הקולות, במהלך הלילה.

גם אם התפקדתם ל"בית היהודי", אתם חייבים לוודא שאתם אכן בספר הבוחרים. איך עושים זאת? גולשים לאתר האינטרנט של ועדת המפקד ובודקים את ההרשמה שלכם באמצעות תעודת הזהות שלכם. מופיעים ברשימות? איזה יופי! בדקו גם את תיבת הדואר שלכם אם קיבלתם גלויה מטעם המפלגה, המציעה לכם את הקלפי הקרוב אליכם.

כ-170 קלפיות יפעלו בכל רחבי הארץ בשעות ההצבעה (15:00-22:00), כשכל מתפקד רשאי להצביע רק בקלפי המיועדת לו, זו שהוא הוזמן אליה בגלויה שנשלחה אליו בדואר. תוכלו להציץ ברשימה המלאה כאן.

במידה ואתם חיילים בשירות סדיר, קבע או מילואים, או במידה ואתן משרתות בשירות הלאומי - תוכלו להצביע בכל קלפי. כל שעליכם לעשות הוא להציג תעודת חוגר או שירות לאומי ולהצביע בקלפי במעטפה כפולה. באשר לבני ישיבות ההסדר או מי שלומדות במדרשה תורנית, עליכם לבדוק עם מזכירות המוסד שלכם אם אתם יכולים להצביע במקום.

כפי שדווח בכיפה, סטודנטים יוכלו להצביע בחלק ממוסדות החינוך, אם נרשמו מראש.