צה"ל תקף ברצועה: "חמאס אחראי לכל ירי"

אחרי ירי הרקטה אמש לעבר העיר שדרות, תקפו מטוסי חיל האוויר ברצועה, זה היום השני ברציפות. התקיפה בוצעה נגד יעדים צבאיים של ארגון הטרור חמאס, אין נפגעים ברצועה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/09/21 07:20 ו בתשרי התשפב

צה"ל תקף ברצועה: "חמאס אחראי לכל ירי"
תקיפות צה"ל ברצועת עזה, ארכיון, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

ההתחממות ברצועה נמשכה בסוף השבוע וגם הלילה מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות טרור ברצועה. בעקבות תפיסתם של ארבעה מהמחבלים שנמלטו במהלך השבת ארגון הגג של הנמלטים ה'גיהאד האסלאמי שיגר אמש רקטה לעבר ישראל ובצה"ל תקפו מטרות חמאס.

מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו הלילה (א') מטרות חמאס וביניהן: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה וכן מנהרת טרור של הארגון. התקיפות הלילה בוצעו בתגובה לירי הרקטה לשטח ישראל מוקדם יותר.


(תיעוד התקיפות).

דובר צהל שיגר מסר תקיף ואמר כי: "צה"ל לא יקבל מצב בו ארגוני הטרור פועלים כנגד העורף הישראלי. צה"ל ימשיך להגיב בתקיפות כנגד פעולות הטרור משטח הרצועה ורואה בארגון חמאס כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה".

אחד מיעדי הטרור שהותקפו

אחד מיעדי הטרור שהותקפוצילום: דובר צה"ל

בפעם השנייה ברציפות ביממה, שוגרה אתמול בערב רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל, והרקטה יורטה על ידי כיפת ברזל. התרעות צבע אדום נשמעו במועצת אשכול ובשדרות. דובר צה"ל מעדכן כי בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

במד"א דווחו כי גבר כבן 29 נפל ונחבל בזמן שרץ למרחב מוגן כשנשמעה אזעקה בשדרות. פרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח ברזילי במצב קל עם חבלת ראש. דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, התייחס מוקדם יותר לתפיסת המחבלים וטען כי עסקת השבויים הבאה עם ישראל צריכה לכלול את האסירים שנמלטו אף כי הם לא משויכים לארגון הטרור שלו. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן