עמית סגל רמז: הצבעתי בירושלים - זה מה שבחרתי

נתוני ההצבעה בירושלים נמוכים משמעותית בבחירות הנוכחיות, אך יש מי שהחליט לממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע. אחד מהם הוא העיתונאי עמית סגל שרמז בחשבון הטלגרם שלו למי הצביע

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 18:26 יח באדר א'

עמית סגל רמז: הצבעתי בירושלים - זה מה שבחרתי
עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בין אם בגלל המלחמה או בגלל חוסר העניין של הציבור בישראל, נתוני ההצבעה בבחירות המקומיות נמוך ביותר כאשר בירושלים אחוזי ההצבעה נמוכים במיוחד. אך יש מי מבין תושבי העיר שבוחר בכל זאת להצביע, אחד מהם הוא העיתונאי עמית סגל.

"הצבענו בירושלים לראש עיר ציוני ולמפלגה ציונית"

כבר בשעות הבוקר המוקדמות ניצל סגל את זכותו הדמוקרטית כשהלך להצביע יחד עם ילדיו באחת הקלפיות בירושלים עיר מגוריו. בהמשך העלה לחשבון הטלגרם שלו תמונה של הילדים מאחורי הפרגוד ורמז: "הצבענו בירושלים לראש עיר ציוני ולמפלגה ציונית".

הבחירות בירושלים

הבחירות בירושלים צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שרקי: "כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית"

חברו לערוץ יאיר שרקי, בעצמו תושב העיר שיתף הבוקר בתקרית הומופובית שקרתה לו וקרא גם הוא ללכת להצביע. הוא כתב ברשתות: "יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש. כדי לא להוציא דיבת ירושלים אומר: העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, במובנים רבים יותר מתל אביב. אבל חשוב שתישאר כזאת. ולכן כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית. צאו להצביע. כדי שנוכל להישאר בעיר".