מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"כולנו ג'ינג'ים": ההחלטה האופנתית של דני קושמרו

מגיש החדשות האהוב החליט לענוד עניבה בצבע כתום, כאות הזדהות עם האחים כפיר ואריאל ביבס, שנכנסו ללב של מדינה שלמה ונותרו בשבי החמאס

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 02/12/23 23:14 יט בכסלו התשפד

"כולנו ג'ינג'ים": ההחלטה האופנתית של דני קושמרו
דני קושמרו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כפיר ואריאל ביבס נותרו בשבי חמאס. זו העובדה הקשה עימה נאלצים להתמודד בימים אלו בני משפחת ביבס ומאחוריהם מדינה שלמה, בשעה שהארגון הרצחני משתמש בלוחמה פסיכולוגית אכזרית וממשיך לטעון, כי שני הילדים, שהפכו לאחד מסמליה הבולטים של מחאת משפחות החטופים - אינם בן החיים. המגיש הוותיק, דני קושמרו שהתגייס מאז פרוץ המלחמה כדי להשיב את המורל הלאומי, יצא במחווה אופנתית למען שני האחים.

המגיש הוותיק הופיע במהדורת אולפן שישי כשהוא עונד עניבה כתומה, צבע המזוהה עם ילדי משפחת ביבס שצבע שיערם הוא ג'ינג'י, בקריאה לשחרורם המיידי של אריאל בן הארבע וכפיר בן עשרה חודשים שנכנסו ללבבות של כולנו.

משפחת ביבס

משפחת ביבס, צילום: מטה החטופים

בניסיון להפעיל לחץ על ישראל:חמאס פרסם אות חיים מירדן ביבס

כזכור, אחרי שהודיע על מותם של שירלי ביבס ושני ילדיה, בשבוע שעבר פרסם הארגון הרצחני תיעוד של ירדן ביבס, אבי המשפחה, בה הוא מקריא ככל הנראה הודעה שהוכתבה לו בניסיון להוכיח את טענות החמאס. נציין כי בארגון הגיא'הד האסלאמי והחמאס עושים שימוש בהודעות על מותם של חטופים כדי להפעיל טרור פסיכולוגי. כך לאחר שהודיעו בג'יאהד על מותה של חנה קציר, היא שוחררה בחיים.