אופס: המיקרופון נשאר פתוח ודני קושמרו לא שם לב

בזמן הפסקת הפרסומות של "אולפן שישי", המגיש, דני קושמרו, לא שם לב שהמיקרופון שלו נשאר פתוח ונשמע מביע את תסכולו מהסדר של התכנית: "עזוב מצעד הגאווה כבר די, הבנו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 10/06/23 23:33 כא בסיון התשפג

אופס: המיקרופון נשאר פתוח ודני קושמרו לא שם לב
דני קושמרו | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחד המגישים הוותיקים של מהדורות החדשות של חדשות 12 הוא דני קושמרו, שהחל את תפקידו בשנת 2001. מדי ערב שבת, קושמרו מגיש את התכנית "אולפן שישי", בו מנתחים חברי הפאנל המוזמנים את האירועים הפוליטיים של השבוע. במהלך הפסקת הפרסומות של התכנית ששודרה אתמול (ו'), המיקרופון של קושמרו נשאר פתוח ונשמע מביע את תסכולו מהסדר של התכנית.

"עזוב מצעד הגאווה כבר די, הבנו"

"מה קורה אחרי הסקר?", שאל קושמרו באוזנייה. אחד המשתתפים בפאנל טען כי הוא משוחרר וקושמרו הגיב: "חכה יש עוד שלושים שניות" והמשיך לברר מה הסדר של התכנית. "מה על בן מה כספית?", שאל המגיש הוותיק, וחבר הפאנל, בן כספית, הבין כי הוא נשאר והביע את תסכולו מכך.

לאחר מכן, הביע קושמרו את תסכולו כי הוא יעסוק בהמשך במצעד הגאווה בתל אביב. "עזוב מצעד הגאווה כבר די, הבנו", אמר המגיש הוותיק . העיתונאי ירון אברהם, שמע את דבריו של המגיש המתוסכל ואמר כי "די לא מקצועי, היית צריך כבר לברוח". בסיום דבריו, אמר קושמרו כי "אין לנו זמן", והמשיך בשידור התכנית.