"קפלן זה לא רק הפגנות": הכתב הסרוג בבשורה מרגשת

איש התקשורת והסופר אלישיב רייכנר סיפר על בשורה טובה שיצאה מקפלן - כלומר, בית חולים קפלן - לידת נכד חדש. בפוסט מרגש כתב: "בשבח והודיה לה' יתברך, שמחים לבשר על הולדת בן לעציון ועינב האהובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 22:37 כט בתמוז התשפג

"קפלן זה לא רק הפגנות": הכתב הסרוג בבשורה מרגשת
אלישיב רייכנר, צילום: הותר לשימוש

מזל טוב! נכד חדש נולד לעיתונאי הסרוג  אלישיב (שיבי) רייכנר ולאשתו. איש מקור ראשון הודיע על האירוע המרגש בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "חברים, קפלן זה לא רק הפגנות! הנה משהו חמוד שהגיח אתמול לאוויר העולם בבית החולים קפלן - נכד חדש!". רייכנר נשוי לדפנה ולהם חמישה ילדים. המשפחה מתגוררת בעיר הדרומית ירוחם.

איש התקשורת הסרוג המשך וכתב: "בשבח והודיה לה' יתברך, שמחים לבשר על הולדת בן לעציון ועינב האהובים. אח לארבל המתוקה. מזל טוב גם למחותנים היקרים שלנו, אשי ורבקה דוד. ערב ראש חודש היום. שיהיה לכולנו חודש טוב!", סיים את דבריו.

כשנולד נכדו הראשון כתב על הרגע המרגש ביותר

נכדו הראשון נולד לפני שלוש שנים, בלב תקופת הקורונה, ומאז הצטרפו עוד 3 נכדים למשפחה - כולל הנכד הטרי. לאחר שנולדה סיפר בהתרגשות על הפיכתו לסבא: "רק להירגע, זה לא אומר שאנחנו בקבוצת סיכון, אבל אם אתם מתקשרים, דברו בקול". עוד כתב: "הרגע הכי מרגש עבורי הבוקר היה להתקשר כסבא טרי לסבתא היקרה שלי, שתהיה בריאה עד 120, לאחל לה מזל טוב על החימש הראשון".