האח הדתל"ש של סמוטריץ' במתקפה על הכתב הסרוג: "אדיוט שימושי"

הכתב הצבאי של כאן 11 רועי שרון מרבה לצייץ נגד נוער הגבעות והפורעים מהיישובים היהודים ביהודה ושומרון. היום תקף אותו בחזרה אחיו של שר האוצר, טוביה סמוטריץ', וכינה אותו "עלוב נפש ואידיוט שימושי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 13:24 ח בתמוז התשפג

האח הדתל"ש של סמוטריץ' במתקפה על הכתב הסרוג: "אדיוט שימושי"
רועי שרון, צילום: רובי קסטרו

מאז הפיגוע הקשה בעלי ביום שלישי האחרון, התפתחו אירועי אלימות קשים מצד פלשתינים נגד יהודים ויהודים נגד פלשתיניים, כאשר במקביל אליהם החלו גם מחאות מצד פעילי נוער הגבעות  נגד צה"ל ופעילותו בשטח. אירוע השיא היה גירושו של מח"ט בנימין אליאב אלבז, שהגיע אמש (ב') ליד בנימין על מנת לנחם את משפחתו של הראל מסעוד הי"ד, שנרצח בפיגוע ליד עלי בשבוע שעבר, וגורש בקללות על ידי פעילי ימין שנכחו במקום. 

"האנרכיסטים מהגבעות הם רק הקצה המבצעי, יש רבנים וחברי כנסת שנותנים את הקצב"

הפרשן הצבאי של כאן 11, רועי שרון, תקף בחריפות את התנהגות פעילי הימין הקיצוני כלפי המח"ט, וכן את מס השפתיים של נציגי הציבור מימין, וכתב בחשבון הטוויטר שלו "מחר נציגי התושבים ישלחו למח"ט בנימין פרחים וראש המועצה יצטלם איתו והח"כ מהליכוד יגיד שתעזבו את צהל בצד. אבל האנרכיסטים מהגבעות הם רק הקצה המבצעי, יש מעליהם דרג של מנהיגים מקומיים ורבנים וחברי כנסת שנותנים את הקצב ומסמנים עבורם את המטרות".

טוביה סמוטריץ': "עלילה שפלה של איש פחדן ועלוב נפש"

מי שהגיב בחריפות לדבריו, הוא אחיו הדתל"ש של שר האוצר והשר במשרד הביטחון, טוביה סמוטריץ', שתקף בחריפות את העיתונאי וכינה אותו בשלל כינויי גנאי "עלילה שפלה של איש פחדן ועלוב נפש, ובעיקר אידיוט שימושי וטיפש שאינו מבין את חומרת מה שהוא עושה".

רועי שרון: "האלימות הזאת כל כך משניאה את המתנחלים"

נזכיר, בימים האחרונים העיתונאי רועי שרון מרבה לתקוף את התנהלות נוער הגבעות בעיקר סביב התנכלותם לכפרים פלשתינים, והוצאת דיבתם של כלל המתיישבים רעה כתוצאה ממעשיהם, בציוץ ארוך שכתב בחשבון הטוויטר שלו כתב שרון "נמאס לי ונמאס לרבים מהטיפוסים מהמפוקפקים האלה, שוחרי אלימות, שונאי אדם, משועממים ומופקרים. זה לא גינוי מה שאתם קוראים פה זה גט כריתות לצעירים האלה הממיטים עלינו קלון ואוטוטו על כולנו אסון".

הפרשן הבכיר הוסיף: "האלימות הזאת כל כך משניאה את המתנחלים, את כל המתנחלים, שלכל ממשלה יהיה הרבה יותר קל לתת את פקודת העקירה ולזכות בתמיכה ציבורית, אני לא רוצה את האנשים האלה לידנו ובתוכנו".