ראיון כוכבת הריאליטי: "יצאתי עם כהן ואנחנו לא יכולים להיות ביחד"

כריסטינה שרה סים כיכבה על המסך בתכנית "אהבה חדשה" ברשת 13. בראיון ל"חדשות כיפה" היא סיפרה על ההשתתפות בתכנית, על תהליך הגיור שעברה כשהייתה רק בת 18 ועל החלום הגדול שמחכה לה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/05/23 17:11 ב בסיון התשפג

כוכבת הריאליטי: "יצאתי עם כהן ואנחנו לא יכולים להיות ביחד"
צילום: אהוד איתן

כריסטינה שרה סים, בת 27 מראשון לציון, היא כוכבת ילדים צעירה. עד לא מזמן היא כיכבה על המסך ברשת 13 בתכנית הריאליטי "אהבה חדשה", שם היא שודכה לדור. הקשר בין השניים לא צלח ודור בחר שלא להמשיך איתה, כשבהמשך הודה ברגשותיו כלפי מתמודדת אחרת בתכנית, נויה, איתה הוא נמצא בזוגיות עד היום. 

חוץ מהיותה כוכבת ריאליטי, כריסטינה החליטה להתגייר כשהייתה רק בת 18. הסיפור המרגש של כריסטינה הזכיר לנו את סיפורה של רות המואבייה, ולכבוד חג השבועות שוחחנו איתה על ההשתתפות בתכנית, על תהליך הגיור ועל הרצון למצוא אהבה.

למה החלטת ללכת לתכנית?

האמת שפשוט הציעו לי לבוא, חברה שלי ליהקה שם. באמת חשבתי שאולי זה מה', אולי באמת אני אמצא את האחד שלי ככה. היום מאוד קשה להכיר, כל עולם הדייטים והאפליקציות, אני לא ממש מתחברת לזה. אני מאמינה שכשנמצאים במסגרת כלשהי הרבה יותר קל להכיר ואי אפשר לברוח.

"היה מאוד מבאס לגלות שאנחנו לא יכולים להיות ביחד כי אני גיורת"

נפגעת כשדור החליט לא להמשיך איתך?

כן, מאוד מאוד נפגעתי. אחרי כמה חודשים חשבתי מה קרה, למה הוא אמר לי את זה. גיליתי שהוא ונויה ביחד רק באיחוד. זה גרם לי להסתכל שונה על הסיטואציה כי הבנתי שזה לא משהו שקשור אליי. זה משהו שהיה שם לפני ואני לא אשמה פה בשום צורה. 

הייתה לך זוגיות מאז התכנית?

לא, לא הייתה לי זוגיות ממשית. יצאתי לדייטים. האמת שיצאתי לדייט עם בחור שהוא כהן, וזה היה מאוד מבאס לגלות שאנחנו לא יכולים להיות ביחד כי אני גיורת. זה היה מאוד כואב, זה קשה. זה קשה לדעת שיש מישהו בעולם שאת פשוט לא יכולה להיות איתו, אין שום סיכוי. זה לא שהוא צריך לעבור גיור או משהו, אין פיתרון.

צילום: תומר לופסקו

"עשיתי את זה בלב הכי שלם שיש"

כריסטינה נולדה ברוסיה כנוצריה, וכשהייתה בת 3 עלתה לארץ עם הוריה. כל חייה היא גדלה כנוצריה, אכלה שרימפס וחזיר, ובגיל 18 החליטה פתאום שהיא שייכת ליהדות וחייבת להתגייר.

איך ההחלטת בגיל 18 להתגייר?

ה' תמיד היה שם לצידי, תמיד דיברתי איתו כשהייתי קטנה. בכל מיני מצבים שעברתי בחיים תמיד היה לי את המשענת שלו. בגיל 18 אמרתי לאמא שלי שאני הולכת לעשות גיור והיא אמרה שהיא באה איתי. יותר ממקום של שייכות, של להרגיש ביטחון. עשיתי את זה בשביל ה'.

איך עבר עלייך תהליך הגיור?

כשהלכתי בגיל 18 לא באמת רציתי לשמור שבת, לא כל כך הבנתי מה זה דורש, ועזבתי אחרי חודשיים. אמא שלי נשארה ועברה. בהמשך עברתי לגור בתל אביב, ואז הייתה לי הארה. עברתי המון מצבים קשים וטראומות, הטרדה קשה, ופתאום הבנתי שנאבד לי האור הזה. רציתי לחזור לנשמה שלי בתשובה. הבנתי ממש לעומק מה זה אומר לחפש תשובה. כשהתחלתי את התהליך התחלתי מלב הכי נקי שיש, בשביל להתחבר לעצמי, לאור נקי יותר, לנשמה הגבוהה שלי. עשיתי את זה בלב הכי שלם שיש. הייתה לי חוויה מרתקת אפילו.

צילום: אהוד איתן

"אני באתי מהנצרות והפכתי להיות יהודיה, הם נולדו לזה והם פשוט אנטי"

את רואה את עצמך חוזרת בתשובה?

בעיקרון, אני עושה הכל, חוץ מהחצאיות והלבוש. אני לא מגדירה את עצמי דתייה, לא אוהבת את ההגדרות האלה.

אני מאוד מחוברת בלב לכל עניין הדת. אני גם מבינה את הדברים ממש לעומק, את הסוד של הדברים. אני המון בסביבה החילונית וקשה לי שיש אנשים שהם אנטי דת. אני באתי מהנצרות והפכתי להיות יהודיה, והם נולדו לזה והם פשוט אנטי. יש להם מתנה כזאת גדולה שזאת השבת וכל מיני מצוות שיעשו להם טוב, אז קשה לי לראות את זה.

מה הדבר שאת הכי מחפשת בגבר?

הומור, ושיהיה חבר טוב. 

לסיום, מה החלום הגדול?

אני כותבת מופע ילדים משלי. החלום זה להופיע על הבמות הגדולות, אני אוהבת לשמח ילדים. זה ממלא ומרגש.