שני זוגות המשיכו, אחד לא - כל מה שפספסתם בפרק ההחלטה של אהבה חדשה

פרק ההחלטה הסופי של אהבה חדשה הגיע, ושלושת הזוגות התבקשו לבצע בחירה גורלית: נפרדים לתמיד, או ממשיכים עם הזוגיות גם מחוץ לתכנית? ההחלטות לא מפתיעות במיוחד, המסרים מאחוריהן כן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/05/23 11:57 כד באייר התשפג

שני זוגות המשיכו, אחד לא - כל מה שפספסתם בפרק ההחלטה של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך רשת 13

עונה שלישית לאהבה חדשה הגיעה לסיומה. אחרי דרמות מוגזמות במיוחד, אינסוף ריבים, ניצוצות קטנים של אהבה ונתוני רייטינג בינוניים - שלושת הזוגות שנותרו, לאחר האיחוד המרגש בין נויה ודור, התכנסו כדי לקבל החלטה: נפרדים או נשארים יחד גם מחוץ לגבולות התכנית?

הפרק נפתח בהתארגנות של הזוגות לטיסה המשותפת. מהחופשה עצמה בחרו להראות לנו רק קטעים בודדים, ששודרו במהלך ההחלטות, למרות שהיא החלק המעניין באמת בסיפור. מה שכן הראו לנו מהחופשה הן "מסיבות הפרידה" של הבנים והבנות, כל קבוצה לחוד. בעוד הבנים ניהלו שיחה מנומסת ודי משעממת, הבנות הרשו לעצמן להשתפך על התהליך שעברו, על כל מה שלמדו ועל החוויה שלא ישכחו.

הבנות נפרדות

הבנות נפרדות צילום: צילום מסך רשת 13

נויה הודתה בזה: משה הצליח לפתוח אותה ודור קטף את הפירות

אבל נעבור להחלטה, כי זה החלק המעניין, או לפחות אמור להיות. הפרק התחיל עם נויה, שהצליחה הפעם להתאפק ולא לבכות, אבל לא עצרה מלהשתפך על ה"תהליך" שמשתתפי התכנית אוהבים כל כך לדבר עליו. נויה דיברה על הדרך שעברה, מהזוגיות הכושלת עם דור לזוגיות הכושלת עם דור שלאחריו, ועד להגעתו של משה שהצליחה סוף סוף להוציא ממנה רגשות.

נויה אמרה זאת בעצמה: עד הגעתו של משה היא הייתה חסומה ועצורה, ומשה הצליח סוף סוף להוציא ממנה רגשות. הוא גרם לה לחבק, לדבר על רגשות, להתרכך מעט. אלא שברגע שדור התוודה על רגשותיו כלפיה, נויה זנחה את הכל וטרקה בפני משה את הדלת. הזוגיות הדביקה שנוצרה בין נויה ודור היא תוצר של עבודה קשה מאוד של משה, ודור רק בא וקטף את הפירות.

נויה ודור

נויה ודור צילום: צילום מסך רשת 13

עוז נשבר - דניאל לא מסכימה לזוז מאזור הנוחות שלה

מהזוגיות הדביקה של נויה ודור, לזוגיות הכושלת של דניאל ועוז. בהתחלה הם עוד הצליחו להחזיק מעמד, והתגברו על משבר הגרב הזרוקה, אך החופשה הזוגית שברה אותם. כל ההתנהלות הבעייתית של דניאל התנקזה לרגע אחד, שגרם לעוז לשבור את הכלים: הוא השקיע עם ארוחת בוקר, היא סירבה לטעום. גם פסיכולוגים בשקל יוכלו להבין שהריב הלוהט לא היה על ארוחת הבוקר, אלא הקש ששבר את גב הגמל.

עוז, הגמל הנוכחי, התפוצץ על דניאל מאותה סיבה בדיוק של כל הגברים שקדמו לו. בניגוד לנויה ויובל, שבהחלט עברו איזה שהוא תהליך (כל אחת ברמה אחרת), דניאל מדברת ברגע ההחלטה על תהליך מסתורי שרק היא מצליחה להבחין בו. מתחילת העונה ועד סופה דניאל לא הסכימה לזוז אפילו מעט מאזור הנוחות שלה, להסיר חצי חומה או חצי מגננה, ולא אפשרה לאף אחד להיכנס ללב שלה. הבחירה של השניים להיפרד לא הפתיעה אותי, אבל כן שיקפה עבורי את המציאות הכואבת.

עוז ודניאל

עוז ודניאל צילום: צילום מסך רשת 13

יובל קיבלה את הסוף הטוב שמגיע לה

יובל ומרום, הזוג הטרי ביותר, הגיעו לרגע ההחלטה כשהם אופטימיים במיוחד. הקטע שראינו מתוך החופשה משקף את החברות המתוקה שנוצרה בין השניים, ומרמז על אפשרות אמיתית לעתיד משותף. כבר כתבתי על זה בעבר, אבל אני חייבת לכתוב כמה מילים על יובל, הגיבורה של העונה הזאת מבחינתי. בכל עונה יש את זו שהסיפור שלה קורע את הלב (לעוקבים האדוקים: בעונה הקודמת זו הייתה שני), והפעם זו בהחלט הייתה יובל.

מבין השלוש, היא זו שהסכימה לתת את כל כולה לתהליך ולהתמסר במאה אחוז. היא לא ויתרה גם כשהיה קשה. היא הצליחה לייצר זוגיות אמיתית עם ניר, וכשהוא הלך ושבר לה ולנו את הלב - היא לא הרימה ידיים. גם כששידכו לה את תומר השתקן היא בחרה שלא לעזוב ולנסות שוב, ונראה שיובל סוף סוף מצליחה לקצור את הפירות שמגיעים לה כל כך. מרום נראה בחור טוב, והקשר שהתחיל ביניהם, גם אם ממש בניצניו, נראה ראוי לגיבורה כמוה.

יובל ומרום

יובל ומרום צילום: צילום מסך רשת 13

העונה אמנם הסתיימה, ושני זוגות החליטו להמשיך ביחד, אבל האקשן האמיתי הולך להגיע בפרק הבא והאחרון באמת. חצי שנה מסיום הצילומים, כל משתתפי התכנית נפגשים לערב אחד של סגירת חשבונות. רגע לפני שנגלה אם דור ונויה ויובל ומרום נשארו ביחד גם לאחר הצילומים, נוכל לצפות בכל משתתפי התכנית משתלחים זה בזה. וזה, כמובן, החלק המעניין באמת.