ינון מגל בביקורת מפתיעה על נתניהו: "אם הקב"ה יכול - גם אתה יכול"

מנחה תכנית "הפטריוטים" המצליחה ביקר את ראש הממשלה ורעייתו על הגעתם לטקס המשואות ושידור סרטון הברכה: "זה טקס שתמיד היה של הכנסת. אדוני ראש הממשלה ,סלח לי שאני אומר את זה - אני כל שנה אומר את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 08:09 ו באייר התשפג

ינון מגל בביקורת מפתיעה על נתניהו: "אם הקב"ה יכול - גם אתה יכול"
ינון מגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עם יציאתו של יום הזיכרון בשלישי בערב, החל בהר הרצל טקס המשואות. ראש הממשלה ורעייתו שרה נכנסו בכניסה רבת רושם לרחבת ההר, כאשר גם סרטון ברכה קצר של נתניהו שודר. ינון מגל לא אהב את המראות וביקר את נתניהו על התערבותו בטקס.

לא יקרה כלום אם תיעדר

"עכשיו אני אומר הולך להגיד לכם דבר כפירה", פתח מגל. "אני נגד הסרטון הזה, שראש הממשלה בטקס, ואני לא אהבתי את הכניסה שלו ושל שרה לטקס. זה טקס שתמיד היה של הכנסת. אדוני ראש הממשלה סלח לי שאני אומר את זה, ואני כל שנה אומר את זה".

צפו:

המגיש הסביר: "אתה לא צריך להיות פיגורה באירוע של הכנסת - הוא של הכנסת, יש יושב ראש הכנסת, ולא צריך פה מחלוקות פוליטיות. זה ברור שיש פה מחלוקת. לא צריך, אתה לא חייב להיות דווקא בטקס הזה של יום העצמאות כמו שלא היה כל השנים, לשים את הסרטון שלך. לא יקרה כלום אם תיעדר. יש סוד הצמצום. אם הקב"ה יכול לעשות את סוד הצמצום ולצמצם את עצמו בנוכחות כדור הארץ, אז גם אתה יכול לעשות סוד הצמצום ולא להיות בטקס הזה. סליחה שאמרתי".

הרגעים המרגשים מטקס השאת המשואות: