נתניהו התארח בערוץ 14 והשידור נקטע: "תלונה תוגש"

ערוץ 14 מזנק באחוזי הרייטינג, וכנראה יש מי שלא אוהב את העובדה הזו: לטענת הערוץ, גורם עלום חיבל בזדון בשידור הראיון עם ראש הממשלה | "האנרכיסטים ניסו לשבש לנו את השידור עם ראש הממשלה, לא עבד להם. אפשר להתקדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/23 08:00 כג בניסן התשפג | עודכן בתאריך 14/04/23 09:41

נתניהו התארח בערוץ 14 והשידור נקטע: "תלונה תוגש"
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

תכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14 בהובלתו של ינון מגל הפכה ללהיט ומתמצבת גבוה באחוזי הרייטינג. במסגרת התכנית מתארחים מידי פעם פוליטיקאים בכירים - ואמש (ה') היה זה בנימין נתניהו, ראש הממשלה, אך הראיון לא עבר חלק.

מדובר בתקלה זדונית

במהלך התוכנית התרחשה תקלה שפגעה ברצף השידור והראיון נקטע. בערוץ טוענים כי מדובר בשיבוש בזדון מצד מתנגדי נתניהו, ואף הצהירו כי יגישו היום (ו') תלונה בעניין במשטרה. "מסתמן: תקלה בזדון הפסיקה את ראיון נתניהו בפטריוטים הערב. תלונה במשטרת ישראל תוגש מחר בבוקר ", כתבו בערוץ.


(נתניהו מתארח, אמש)

בערוץ פירטו: "במהלך ראיון רה"מ נתניהו בתכנית הפטריוטים הערב, התרחשה תקלה חשודה ולא אופיינית אשר שיבשה את הפצת השידור למשך כדקהמתחקיר ראשוני של מומחים בתחום, עולה חשש כי מדובר בתקלה בזדון שבוצעה על ידי גורם שהשיג גישה למערך ההפצה".

"הניסיונות לסתימת פיות רק יגדילו את נתוני הצפיה בערוץ"

"הנהלת הערוץ תמשיך לפעול אל תוך הלילה לתחקר את האירוע החמור, כדי להגיע לגורמים שעומדים מאחורי החבלה. תלונה תוגש למשטרת ישראל מחר בבוקר (יום ו'). הניסיונות לסתימת פיות באלימות כנגד כתבי הערוץ, בהפגנות כנגד הערוץ וכעת גם בחשד לחבלה בשידור רק יגדילו את נתוני הצפיה בערוץ". מחשבון הטוויטר של "הפטריוטים" פרסמו הבוקר (שישי): "האנרכיסטים ניסו לשבש לנו את השידור עם ראש הממשלה, לא עבד להם.. אפשר להתקדם".

https://twitter.com/ptryotim14/status/1646583455017304068