אשת התקשורת שברה שיא באינסטגרם והתרגשה: "הרגעתם אותי"

אשת התקשורת, סיון רהב מאיר שיתפה כי בחודש האחרון, 5.8 מיליון עוקבים צפו בתכנים שהיא העלתה ברשת החברתית: "זה אומר שהתוכן הזה מדבר אליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 20:51 יב בניסן התשפג

אשת התקשורת שברה שיא באינסטגרם והתרגשה: "הרגעתם אותי"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

את סיוון רהב מאיר אפשר להציג בכל מיני דרכים, בעקבות ריבוי עיסוקיה. עיסוקה של רהב מאיר הוא בראש ובראשונה כעיתונאית ואשת תקשורת, אך בשנים האחרונות היא עוסקת רבות גם בהרצאות, שיעורים וכן גם בהעברת תכנים ברשתות החברתיות. בתוך כך, אשת התקשורת שיתפה היום (ב')  כי בחודש האחרון, 5.8 מיליון עוקבים צפו בתכנים שהיא העלתה ברשת החברתית, אינסטגרם.

"זה אומר שהתוכן הזה מדבר אליכם. הרגעתם אותי קצת בחזרה"

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, סיפרה כי החליטה בתחילת החודש לפרסם תכנים "מרגיעים". "בתחילת החודש, חברה טובה אמרה לי שלוש מילים: 'הָלוֹךְ לְהַרְגִּיעוֹ יִשְׂרָאֵל'. אלה מילים של הנביא ירמיהו, והיא כתבה לי שלדעתה זה מה שצריך לעשות עכשיו ברשתות ובכלל. להרגיע".

רהב מאיר ציינה כי "אפשר וצריך לחלוק, אבל לא בשפה ובטון ובמושגים ובדרך שבה זה נעשה בתקופה האחרונה. לא בתבהלה. לא ביציאה מפרופורציה. אז ניסיתי להרגיע כאן. להעלות דברים שבעיני ראוי להאיר, שכאילו נשכחו בתקשורת – על המכנה המשותף שלנו, על ישראלים טובים מכל המגזרים, על חג הפסח שמתקרב. אני לא אומרת שאין בעיות, אבל לקום כל בוקר ולהתעסק אך ורק בבעיות – זו הבעיה הגדולה מכולן".

אפליקציית אינסטגרם

אפליקציית אינסטגרם צילום: shutterstock

בסיום דבריה, חשפה אשת התקשורת את המספר החשיפות במהלך החודש האחרון. "לכן מרגש אותי לראות שהגענו כאן בחודש האחרון ליותר מ-5.8 מיליון חשיפות. זה אומר שהתוכן הזה מדבר אליכם. הרגעתם אותי קצת בחזרה. תודה רבה. חג שמח".