אלירז שדה משנה כיוון: "נתניהו, תן את המפתחות"

איש התקשורת הימני כיכב במהדורת החדשות של הליכוד והוביל את קמפיין הבחירות שלהם יחד עם בנימין נתניהו. כעת הוא משנה כיוון, ומכריז בציוץ מפתיע: "נתניהו סיים את תפקידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 16:30 ח בניסן התשפג

אלירז שדה משנה כיוון: "נתניהו, תן את המפתחות"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אלירז שדה היה אחד מאנשי התקשורת המזוהים ביותר עם בנימין נתניהו. הוא הנחה את מהדורת החדשות "הליכוד tv" והוביל את קמפיין הבחירות של המפלגה בבחירות לכנסת ה-21. בניגוד לאנשי תקשורת רבים, שדה לא היסס להביע תמיכה בראש הממשלה המכהן ולעמוד לצידו גם כשנתקל בהאשמות קשות. כעת איש התקשורת מפתיע ומשנה כיוון. 

אלירז שדה מפתיע: "נתניהו סיים את תפקידו"

בציוץ של שדה הוא מציג את הטענות שהופנו כלפי נתניהו לאורך השנים, ואת התירוצים שלו. "תתקן את העוולות", מזכיר שדה את הבקשה, ומולה הטענה של נתניהו, "אין לי זמן". כך גם לגבי הטענות כי אין לו רוב, הקואליציה לא מספיק גדולה, ועוד טענות רבות. "נתניהו סיים את תפקידו", הכריז איש התקשורת, "ייתכן כי מוגבל ומפוחד וייתכן כי שכח וזילזל בציבור". את הציוץ שלו שדה סיים בפנייה לנתניהו ובקשה נוקבת, "תודה על הכל, תן לאחר את המפתחות".

"כשאני רואה את הציצית, אני יודע שיש השם בעולם"

בראיון שערך לאולפן שישי לפני כשנה, סיפר שדה על תהליך ההתחזקות שלו. "לפי ההגדרה שלי אני יהודי מאמין שמנסה לעשות כמה שהוא יכול טוב". במהלך השנים החל שדה להקפיד על כיפה וציצית, והוא לא מתבייש בכך. "אני צריך כל הזמן להסתכל במראה ולראות שם אדם שהוא מאמין בהשם". שדה הוסיף בהמשך: "זה בשבילי, אני כשאני רואה את הציצית, אני יודע שיש השם בעולם".