אביב גפן חושף: "עד שמישהו נכנס לי ללב זה לוקח המון זמן"

אביב גפן משתף בתחושות על הרווקות אחרי 23 שנות זוגיות, מה הוא חושב על בן הזוג החדש של פרודתו ומהי הדרך הנכונה להיפרד, "אני דוגמה שאפשר להיפרד בחיוך ובאהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 12:18 ח בשבט התשפג

אביב גפן חושף: "עד שמישהו נכנס לי ללב זה לוקח המון זמן"
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

הזמר והיוצר אביב גפן עבר הרבה שינויים בשנים האחרונות. מהסולחה שעשה עם הציבור הדתי, עד התקרבות לדת והופעה עם הזמר החרדי אברהם פריד, ולפני מספר חודשים עבר שינוי משמעותי ביותר כשנפרד מבת זוגתו ב-23 השנים האחרונות, שני פרידן. על הפרידה שהתרחשה בסיומה של 2022, גפן אמר: "הכנתי את עצמי בהרבה תמיכה של המון פסיכולוגים לילדים ולמבוגרים ואיך, ובסובלנות. ולהזכיר שאימא ואבא תמיד יאהבו אותם ויהיו איתם". כידוע, לשניים שני בנים משותפים, דילן ואליוט.

"אני חושב שזה יצא קרוב למושלם"

לא מזמן פורסם כי פרידן נמצאת בזוגיות חדשה, מספר חודשים אחרי הפרידה. בראיון למאקו סלבס הזמר שיתף בתחושות מהפרידה, "היינו מוכנים לזה מאוד. הכל נעשה בחברות, בתיאום מלא, דיברנו מלא לפני זה. אני חושב שזה יצא קרוב למושלם. זה היה רגוע, עם מבט קדימה, בעיקר על הילדים". על הזוגיות החדשה שלה הוא הגיב, "אני מאוד אוהב את שני ומאחל לה כל טוב עם מריוס, בן זוגה החדש, הכרתי אותו ואת אשתו לשעבר ענבר".

"עד שמישהו נכנס לי ללב זה לוקח המון זמן"

כשנשאל על זוגיות משלו, הוא השיב, "אני מאוד זקן במובנים האלה", אמר ופירט, "עד שמישהו נכנס לי ללב זה לוקח המון זמן". גפן הבהיר שלא מדובר בגירושים שניים עבורו, לאחר הפרידה מאילנה ברקוביץ', כי פרידן וגפן מעולם לא נישאו. "אני ושני רוצים להראות דוגמה אחרת", שיתף גפן על הפרידה, "שהילדים יהיו במקום הראשון, לתווך להם באופן עדין, לא אלים, לא מתלהם. אני דוגמה שאפשר להיפרד בחיוך ובאהבה".

"אני ונינט זה סיפור ארוך"

לראשונה בקריירה ארוכת השנים של גפן, הזמר לקח על עצמו את תפקיד הפרזנטור של "דן-דיזיין סנטר", שם הוא מחליף את הצמד המצליח אסי עזר ורותם סלע. "פחות מתאים לי לפרסם בנקים, ביטוחים, כאלה דברים, ודווקא עולם העיצוב מאוד התאים לי", גפן הסביר את השינוי הפתאומי, "הייתי רוצה שיהיה ליין אישי של רהיטים משלי". לאחרונה גפן בלט גם בזכות דואטים שלו עם זמרות צעירות כמו אלה לי להב ואנה זק ועכשיו הוא חושף להיט נוסף בדרך, "יש לי דואט עם נינט שאמור לצאת. אני ונינט זה סיפור ארוך, שיר אהבה חולני, כמונו".