אביב גפן מדבר על הפרידה מבת זוגו ב-23 השנים האחרונות

הזמר והיוצר מספר על הפרידה מבת זוגו בשני העושים האחרונים, שני פרידן: "הכנתי את עצמי בהרבה תמיכה של המון פסיכולוגים לילדים ולמבוגרים ואיך, ובסובלנות. ולהזכיר שאימא ואבא תמיד יאהבו אותם ויהיו איתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 13:11 י בכסלו התשפג

אביב גפן מדבר על הפרידה מבת זוגו ב-23 השנים האחרונות
גפן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

הזמר והיוצר אביב גפן ואשתו שני פרידן נפרדו לפני כחמישה שבועות לאחר 23 שנים של זוגיות.  לשניים שני בנים: דילן בן ה-15 ואליוט בן השש. גפן התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" של העיתונאי רן בוקר ברדיו ynet.

"לאהוב זה לדעת לשחרר"

גפן הקדים ואמר כי שני מעולם לא היתה אשתו. השניים לא נישאו ולכן לא היה צורך בגירושים. "הפרידה נעשתה באהבה הכי גדולה בעולם. לאהוב זה לדעת לשחרר וזה הרבה יותר מאשר הילדים יראו בבית מתח. הילדים דלנו לא חוו מתח, לא היה אצלנו את הסלון עם השתיקות. לא היה.  כשהגענו לשם, כשהרגשנוו עם זה יותר מדי, יותר שותפים מאשר בני זוג, רצינו טיפה מרחק. לבחון אם זה אמיתי מהמרחק, וזה נורא טוב לה ולי. אני נורא אוהב אותה, כל חיי, היא אימא ואישה נפלאה. זה זמן מרתק ומאתגר. 

לדבריו, העניין הכי מאתגר הוא עניין הקהל בבית. "פתאום נשארתי בלי קהל. אני אוהב לחיות עם קהל, ופתאום הסלון ריק ואני מול אוסף הלגו שלי, הילדים נרדמו, ואני בלי קהל. זה מאתגר במובן הכי יפה בעולם. יש אנשים בודדים שאני ממש אני כשאני איתם, ממש חשוף". 

"הכל היה נורא ברור, לא היה כאן שוק"

גפן המשיך וסיפר כיצד הוא מתמודד עם הפרידה: "היינו יחד 23 שנים, זה לא משהו קצר. אני לא יוצא מהבית, לא בליין. אני לא מאלה. אין לי קליקות. אם אני פרוע אשב עם משה קלוגהפט או רויטל שטראוס המנהלת שלי שהיא חברה שלי. חוץ מזה הילדים והיצירה שלי". 

הזמר נשאל איך זה להתגרש כ"אביב גפן" וכמי שמסוקר באופן נרחב בתקשורת, והשיב: "זו החלטה שהיא תמיד קשה. זה הוגדר כפסק זמן ולא כגירושים. הכל היה נורא ברור, לא היה כאן שוק. הכנתי את עצמי בהרבה תמיכה של המון פסיכולוגים לילדים ולמבוגרים. איך עושים את זה לאט ובסובלנות, ולהזכיר שאימא ואבא תמיד יאהבו אותם ויהיו איתם... כל הכלים שהילד צריך, הכל ממש טוב עכשיו".