"שיטת חיזור מודרנית?": עיתונאית גל"צ איימה והכתב הסרוג השיב בעקיצה

העיתונאית הדס שטייף איימה שמי שמעז לצייץ שגנבה ופרצה לטלפון שידע שמדובר בדיבה, העיתונאי הסרוג לא נשאר חייב עקץ אותה וכתב - את מאיימת עוד מ-2019 בתביעה וסיכם "לא מכובד לא לקיים הבטחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 12:41 ב בשבט התשפג

"שיטת חיזור מודרנית?": עיתונאית גל"צ איימה והכתב הסרוג השיב בעקיצה
הדס שטייף, צילום: Hadas Parush/Flash90

פרשיית ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה ממשיכה ללוות אותנו גם שלוש שנים אחרי שהתפוצצה, אשת התקשורת הדס שטייף איימה היום על כל מי שיעז לטעון בטוויטר כי היא פרצה לטלפון של נווה או גנבה את המכשיר. 

הדס שטייף: "כל מי שמעז לצייץ שגנבתי או פרצתי לטלפון, שידע שמדובר בדיבה ולשון הרע"

שטייף איימה: "כל מי שמעז לצייץ שגנבתי או פרצתי לטלפון, שידע שמדובר בדיבה ולשון הרע. יש עורכי דין שמצלמים כל ציוץ כזה והתוצאה ברורה הסרתי כפפות. עד כאן". העיתונאי אבישי גרינצייג ענה לאיומים ועקץ את שטייף: "הדס יקרה, את מאיימת עוד מ-2019 בתביעה על מי שטוען שגנבת או פרצת".

צילום: צילום מסך טוויטר

שטייף לגרינצייג: "מה האובססיה שלך כלפי? שיטת חיזור מודרנית?"

מי שמיהר להגיב לשטייף הוא העיתונאי הסרוג אבישי גרינצייג, שעקץ את העיתונאית וענה לה "הדס יקרה את מאיימת עוד מ-2019 בתביעה על מי שטוען שגנבת או פרצת", שטייף לא נשארה חייבת ועקצה בדרכה את גרינצייג "רק שעכשיו יש כבר שניים שזכו לקבל תביעות כאלה והתחננו על נפשם. ואתה? מה האובססיה שלך כלפי? שיטת חיזור מודרנית?". 

כתב גלובס, התעלם מההערה והמשיך להתעקש ולברר עם שטייף האם באמת ישננן תביעות שהגישה או שהיא רק מאיימת, ושאל: "הדס, חברתי היקרה, האם את בטוחה ב-100 אחוז שהגשת תביעת לשון הרע כלשהי?", שטייף מיהרה לסייג ואמרה כי מדובר רק בהתרעה לפני התביעה. 

גרינצייג: עורכת הדין שלך הבטיחה פומבית בשמך שתגיש נגדי תביעה - לא מכובד לא לקיים הבטחות

גרינצייג שב לעקוץ ודייק את שטייף וענה לה: "חלילה. רק רוצה לדייק אותך. כשאת כותבת שיש כבר "שניים שזכו לקבל תביעות", האדם הסביר מבין שהוגשו תביעות, ולא רק התראה לפני תביעה". הכתב הסרוג הוסיף וכתב: "אם אנחנו כבר מדברים עליי - פרקליטתך, רוני אלוני סדובניק, הבטיחה פומבית בשמך שהיא תגיש נגדי תביעה כבר לפני מספר שנים. לא מכובד לא לקיים הבטחות."

נזכיר כי ב-20 בינואר 2019 הגיש נוה תלונה במשטרה נגד שטייף על גניבת הטלפון הנייד שלו, פריצה ושימוש בו תוך פגיעה קשה בפרטיותו. בנוסף תבע נוה מגלי צה"ל ושטייף פיצוי של 7 מיליון שקלים והשבת כל ההעתקים של כל החומרים שהיו במכשיר. ביוני 2021 הסכימו הצדדים להליך גישור לפי הצעת בית המשפט