בטוויטר גידפו את התינוקת של עמית סגל - כך הוא הגיב

הפרשן הבכיר לו נולדה ילדה לפני כשבוע, העלה לטוויטר צילום מסך של ציוץ הלועז לביתו הקטנה. סגל חשף את האנשים שהגיבו וסימנו לייק בינהם יו"ר נוער יש עתיד ועוד פעילים "מתבייש בשבילם, כי הם לא יתביישו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/23 22:15 י בטבת התשפג

בטוויטר גידפו את התינוקת של עמית סגל - כך הוא הגיב
עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

משיב למגדפים: העיתונאי ופרשן "חדשות 12" עמית סגל פרסם היום בטוויטר צילום מסך של פרופיל המדבר על ביתו שנולדה רק לפני שבוע. סגל הגיב לדברים וחשף בתגובה לפוסט המכוער את האנשים שסימנו לייק והגיבו לפוסט, בינהם אפשר למצוא את יו"ר נוער יש עתיד ועוד פעילים פוליטיים אחרים.

הציוץ של עמית סגל:

"לשרשור הזה בהשתתפות מיטב המחנה ההומניסטי" כותב סגל, "ובו גידופים וקללות לתינוקת בת שבוע שכל חטאה הוא ייחוסה המשפחתי, עשו לייקים ורשמו תגובות מיטב חברי המחנה ההומניסטי והליברלי". סגל ממשיך ומפנה את תשומת הלב של עוקביו לדמויות שתמכו בפוסט בינהם "יו"ר נוער יש עתיד, מיטב פעילי המחנה, אבות לילדים ועוד אנשי שלום בעיני עצמם. מתבייש בשבילם, כי הם לא יתביישו" סיכם סגל.

המגיבים קיללו, סגל חשף את זהותם

בפוסט המדובר שנכתב מיוזר בשם "טייס מזלט קרבי" נכתב: "איך קרא סגל לבת שלו? בן גבירית, בצלאלית, ביבית". אך זה לא הסתיים פה ורבים מהמגיבים לפוסט החלו לכנות את התינוקת בשמות גנאי. אך היו גם אלה שהבהירו שמדובר בתינוקת שלא עשתה כלום לאיש והפצירו והעירו למפרסם הפוסט. סגל בכל מקרה, פרסם את הפוסט כאמור אצלו וחשף בצילומי המסך גם את אלה שעשו לו לייק ובינהם גם פעילים מוכרים בזירה הפוליטית.