מפתיע אחרי עברי וענר: זה שם בתו החדשה של עמית סגל

הכתב הפוליטי הבכיר חובק בת שלישית וילדה ראשונה במשפחה, וכמיטב המסורת, גם הרכה הנולדת קיבלה שם עם האות המפורסמת, ממש כמו ההורים ושני האחים הגדולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/23 10:39 ח בטבת התשפג

אחרי עברי וענר: זה שם בתו החדשה של עמית סגל
צילום: עמית סגל

ויקרא שמה בישראל: שבוע חלף מאז הבשורה המשמחת של עמית סגל על התרחבות המשפחה, עם הולדת בתו השלישית והילדה הראשונה במשפחה, אחות קטנה לעברי ולענר, והשבוע נודע השם של התינוקת הקטנה: "אליענה". בכך השלימו בני הזוג את רצף השמות עם האות ע' במשפחה: עמית, רעות, עברי, ענר ואליענה. 

בראיון שהעניקה בעבר למגזין פנימה, סיפרה רעות קרמר סגל על החיים לצד האישיות העיתונאית הבכירה. "אין לי באמת דעה פוליטית, זה אף פעם לא עניין אותי". אבל לדבריה, זה בהחלט עבר לדור הבא. "עברי סקרן מאוד ומקבל תשובה לכל שאלה. הוא מעורב, ואנחנו מאפשרים לו לצפות בחדשות במינונים. כשהוא היה קטן הוא היה רואה מהדורות כי זאת הייתה הדרך שלו לראות את אבא, אבל כשהוא התחיל להבין את התוכן הורדנו את זה.

עמית סגל

עמית סגל, אבא גאה  צילום: גילי יערי, פלאש 90

"הוא יודע שאבא שלו עיתונאי, מעורה ומעורבב. הוא בן בית באולפן החדשות, מגיל שנה וחצי הוא למד לשבת בשקט בכיסא שלו אצל מנהל האולפן. כשהיו אייטמים ביום שעמית הוציא את הילדים ואני הייתי בעבודה, עברי היה הולך עם עמית. הוא יודע לצאת לשירותים בשקט, מתי מותר לדבר ומתי לא, האולפן זה הבית שלו. אנחנו מקווים שהוא לא יהיה עיתונאי".