עמית סגל לא נשאר אדיש: "עוצר נשימה"

הנאום המרגש של חברת הכנסת טלי גוטליב, בו שיתפה על המורכבות בגידול ילדה בעלת מוגבלות הדהים את המערכת הפוליטית וגם עמית סגל הפרשן הפוליטי של חדשות 12 התרשם עמוקות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 12:06 יד בכסלו התשפג

עמית סגל לא נשאר אדיש: "עוצר נשימה"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד נאמה אתמול (ד') בכנסת במסגרת ציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות והדהימה אלפי ישראלים עם נאום מרגש ועוצמתי על החיים לצד ילדה שמתמודדות עם מוגבלויות. 

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 התרשם עמוקות מהנאום ובאופן חריג שיתף את הנאום ברשתות החברתיות וכתב: "נאום עוצר נשימה". העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד הוסיף: "כל כך חשוב לצפות בנאום הזה של ח"כ טלי גוטליב".

צפו בנאום המלא של טלי גוטליב

"החובה של כולנו היא לאפשר להם לחיות בכבוד" פתחה גוטליב את דבריה במליאה, "אני לא מתכוונת להתנצל על זה ולהסביר את זה כי זר לא יבין זאת". בהמשך חשפה חברת הכנסת רגע אחד אישי מייחסיה עם ביתה ואמרה: "סף הסבלנות שלי מאד גבוה לבתי, אבל אתמול אחרי יום קשה התפרצתי. היא הסתכלה עלי וכל כך התביישתי ונגעלתי מעצמי".

הבת של טלי גוטליב

טלי גוטליב עם הבת שלה

טלי גוטליב עם הבת שלה צילום: ללא

"אוטיזם זה משהו שלא דומה לשום דבר"

גוטליב סיימה את דבריה ואמרה לנוכחים: "אוטיזם זה משהו שלא דומה לשום דבר, אם יש משהו שהופך אדם לכזה עם מוגבלות, צריכה להיות לו קבוצת שווים. לאוטיסטים אין קבוצת שווים". גם חברת הכנסת וולדיגר, יוזנת הכנס דיברה במהלכו ואמרה: "אני מאמינה בחוכמת ההמונים, ככל שנעשה יותר ביחד נוכל להגיע יותר רחוק. יש לי הרבה תוכניות בנושאים האלה ואדחוף אותם בכל הכוח כחברת קואליציה".