צופית גרנט מודה לגרוש: אין כמוך

מגישת הטלוויזיה הפופולרית פרגנה לבעלה לשעבר, אברם גרנט, שטס יחד עם ילדיהם לגמר המונדיאל בקטאר: "איזו חוייה סידרת לילדים שלנו. זר לא יבין זאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/22 21:41 כה בכסלו התשפג

צופית גרנט מודה לגרוש: אין כמוך
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

למרות הגירושין, מגישת הטלוויזיה הפופולרית, צופית גרנט פירגנה לבעלה לשעבר, מאמן כדורגל הישראלי, אברם, שטס יחד עם ילדיהם לגמר המונדיאל בקטאר. "אברם אין כמוך. איזו חוויה סידרת לילדים שלנו. זר לא יבין זאת. אוהבת אתכם, לכו תדליקו נר ראשון של חנוכה", כתבה צופית באינסטגרם. צופית שיתפה תמונה נוספת בה נראה בנם המשותף, דניאל על המגרש וכתבה: "דניאל חולם על הרגע הזה מהיום שמסי עלה למגרש".

צילום: Abir Sultan/Flash90

כאמור, אברם גרנט הוא מאמן כדורגל ישראלי ותיק ומוערך, שבמסגרת עבודתו הגיע לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי, וכיום הוא משמש כיועץ מקצועי בהתאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות הערביות, וכן של משרד הספורט של בחריין.

צופית גרנט מסבירה: "אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים"

מגישת הטלוויזיה הפופולרית עוסקת בתוכניותיה בטלוויזיה בעיקר בחייהם של אחרים, בין אם זה בתוכנית 'אבודים' ו'ללא גבולות'. בראיון שנתנה למעיין אדם ב-103 FM מספרת גרנט על העיסוק הזה ומסבירה כי את מירב הכוחות בחייה היא שואבת ממה שהיא נותנת לאחרים: "ש רכוש אחד אצלי שממנו אני מפיקה הכול", שיתפה. "את ההורות הכי טובה שלי, את החברות ואת העשייה שלי בכל דבר שאני נוגעת בו, הרכוש הכי גדול שלי הוא מה שאני נותנת".

על שולי רנד: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט"

גרנט גם חושפת בראיון על הזוגיות שלה ושל הזמר שולי רנד והחיבור בינהם: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט, הוא פשוט איש כל כך טוב, מתוק, עדין ואציל נפש שאין כדוגמתו, הוא בא לי כמו כפפה ליד. יש משהו דומה ברצונות ובהתנהגויות שלנו, אנחנו תופסים את העולם ואת החברה אותו דבר".

צופית ושולי גרנט

צופית ושולי גרנט צילום: Gershon Elinson/Flash90

"אני כאילו נמצאת במקום טיפה יותר בטוח ממנו" אומרת גרנט ומסבירה, "אבל החיבור הוא עמוק באמת והוא משנה הכל. כל אחד יכול למצוא מישהו אחד שהוא יכול לעזור לו לעבור את הקושי, את התקופה הממוטטת. כשאתה מוצא מישהו שאתה יכול לעזור לו ביציאת מצרים שלו, אתה מרוויח המון". 

"שבת היא טריטוריה מאוד חזקה"

גרנט אף התייסה בראיון לחייםכזוג מעורב עם אדם דתי: "אני ממש אף פעם בלי כיסוי ראש" היא אומרת, "אני מסתובבת עם סרטים כבר שלושים שנה. אני שומרת שבת כי שבת היא טריטוריה מאוד חזקה, אז אני שומרת עם שולי שבת ואני נמצאת שם. אבל אם אני לא אעשה, אף אחד לא נכנס לי לזה, גם לא שולי. אבל לידו לא יהיה מצב שאני לא אעשה את השבת, יש פלטה ויש הכל למהדרין. אבל אם אני יהיה לבד, זה העולם שלי".