צופית גרנט על הפרשייה הכאובה: "אף אישה בשום מקום לא יכולה להעז להגיד לי דבר כזה"

צופית גרנט התארחה בתכנית "פגישה" עם רוני קובן שם נשאלה על התמיכה שלה באברם גרנט, אחרי התחקיר שפורסם נגדו כלל עדויות לניצול מיני של נשים. גרנט הגיבה "לא הייתי הופכת למליצת יושר שלו בשום צורה אם הדברים האלו היו אמיתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 22:16 יא בתמוז התשפב

צופית גרנט על הפרשייה הכאובה: "אף אישה בשום מקום לא יכולה להעז להגיד לי דבר כזה"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

המגישה והשחקנית האהובה צופית גרנט התייחסה בראיון בתכנית פגישה עם רוני קובן, על ההאשמות כלפי גרושה אברם גרנט, אשר בתחקיר של חיים אתגר נגדו נטען כי ניצל מינית נשים. כבר בהתפוצצות הפרשה עמדה  צופית גרנט לצידו של הגרוש" וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה "אתה גאווה לאומית וגאווה משפחתית. היום זה היום שלהם. מחר האמת לאמיתה תצא. אני אוהבת אותך אברם".

גרנט נשאלה על האירוע בתכנית פגישה עם רוני קובן  "את ואברם לא בני זוג אבל עדיין חברים טובים והאהבה הזאת עמדה במבחן לא קל מול התחקיר שחיים אתגר פרסם על אברם שכלל עדויות לניצול מיני מצידו".

גרנט :"לדבר על זה זה מוקש"

צופית גרנט שתמכה בגרוש לשעבר כאשר יצא הדיווח ענתה לקובן "בוא נתחיל מזה שלדבר על זה זה מוקש, זה מוקש בגלל המונופול שיש על הנושא הזה מאז מי טו שזאת התנועה הכי חשובה שקמה לנשים בשנים האחרונות ואני מברכת עליה, מותר כמעט בכל דרך, לתת לנשים במה ואתה לא יכול לנסות אפילו להעביר על זה ביקורת. 

 

"ואני אגיד לך רק בכמה משפטים על המקום שלי בתוך הדבר הזה נתחיל בזה שאני מאוד אוהבת את אברם אבל לא הייתי הופכת למליצת יושר שלו בשום צורה אם הדברים האלו היו אמיתיים, אני מכירה את כל הסיפור מכל הכיוונים וגם חיים אתגר וגם עורכי הדין וגם השותפים לתכנית וזאת הטרגדיה של התכנית הזאת. 

צילום: Abir Sultan/Flash90

צופית גרנט: "הוא לא ניצל מינית מעולם לא כפה את עצמו לא ניצל מרות הם ידעו את זה"

הוא לא ניצל מינית מעולם לא כפה את עצמו לא ניצל מרות הם ידעו את זה אבל אם היה מביא את התחקיר האמתי לא היה לו תכנית, לא היה לו קייס. ואתה יודע מה הדבר הכי קשה?, שנשים יכולות לבוא אלי ולהגיד לי תתביישי לך "את מגנה על עבריין מין" אף אישה בשום מקום לא יכולה להעז להגיד לי דבר כזה כי אני נפגעת מינית קשה, לא פשוטה, אני מטפלת בנפגעות תקיפה מינית, אני אטפל בהן עד יומי האחרון ואני תמיד אדאג להן ואני לא אגן על אדם בשום מקום שפגע שנגע שרמס נשים. 

כזכור, בתחקיר ששודר בתכניתו של חיים אתגר בערוץ 12 הוצגו עדויות של נשים על כך שגרנט הטריד אותן מינית.  במסגרת אותו תחקיר  הוצגו עדויות של כמה וכמה נשים, ביניהן עיתונאיות. לפי חיים אתגר, עורך התחקיר, התלונה האחרונה היא על מקרה שקרה רק לפני כשנה וחצי.