האושיה הדתית עברה השפלה בכפר ערבי ופרצה בבכי

ענהאל שמואלי פרסמה סרטון לעוקביה באינסטגרם, ושפכה את לבה בעקבות חומרי בניין שהיתה צריכה לפרוק מרכבה: "אני בטוחה שלגבר היו מתייחסים אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 22:17 יח בכסלו התשפג

האושיה הדתית עברה השפלה בכפר ערבי ופרצה בבכי
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

כוכבת הרשת הסרוגה ומדריכת הזוגיות ענהאל שמואלי נוהגת לא פעם לשתף את 73 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ברגעים אישיים ואף לא נעימים מחייה. היום (ב') שיתפה שמואלי ברגע קשה במיוחד ולא הצליחה לעצור את הדמעות.

"בא לי לשתף אתכם כאישה"

הסטורי של האושיה נפתח בבכי מר. "עברתי עכשיו השפלה חבל על הזמן", אמרה. "בא לי לשתף אתכם כאישה, אולי אתם תזדהו איתי. נכנסתי עכשיו לכפר קאסם, החלפתי קרמיקות שלא היו טובות לנו. הבאתי את כל הדברים, מישהו העמיס לי הכול באוטו, דברים מאוד כבדים - טיח וגבס וכל מיני. כשיצאתי משם הסתבר לי שלא היה צריך להחליף את הקרמיקות ואני צריכה להחזיר להם את החומרים". 

"באתי ואמרתי להם שאני בסוף לא צריכה את החומרים. אמרו לי - 'בואי נדבר, אבל קודם כל תורידי את השקים במחסן, ולא היתה לי ברירה כי כולם גברים. אני מקווה גם שלא הזקתי לעצמי כי סחבתי שני שקים - אחד של חמישה ק"ג ואחד של תשעה".

שמואלי נעצרה מידי פעם ופעם בגלל הדמעות, והתנצלה על סערת הרגשות. "עכשיו אני מחכה באוטו שהוא יזכה אותי, ואני מפחדת כי כולם פה גברים ובני דודים מה שנקרא. בקיצור, חסכתי לעקיבא אבל אולי יש דברים שאנחנו לא יכולות לעשות". 

"הייתי חייבת לפרוק"

כששמואלי נרגעה, היא אמרה: "הרגשתי כזאת חסרת אונים והייתי חייבת לפרוק", התנצלה בפני הצופים שלה באינסטגרם. "זה מאכזב. אנחנו נשים חזקות והכל אבל בשניה אחת אני מרגישה שאני כלום, ואני בטוחה שלגבר היו מתייחסים אחרת".