ענהאל שמואלי כואבת: "אני עושה שני צעדים קדימה וארבע אחורה"

כוכבת האינסטגרם חוגגת יום הולדת, ובמקום להציג את הישגיה ולשמוח היא שיתפה בכאב על הדרך שלה בשנה האחרונה: "אני מרגישה בכל כך הרבה מובנים שהשנה נתקעה. אז איך בדיוק גדלתי בשנה?!" | ומה המשאלה שלה לשנתה הבאה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 18:28 ז בכסלו התשפג

ענהאל שמואלי כואבת: "אני עושה שני צעדים קדימה וארבע אחורה"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

מדריכת הזוגיות וכוכבת הרשת ענהאל שמואלי נוהגת לשתף לא פעם ברגעים אישיים מחייה המשפחתיים, ומנצלת את הבמה שלה כדי להעביר שיעורים חשובים. הפעם, בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה לעשרות אלפי העוקבות ברשת על רגע קשה שעברה עם יום ההולדת שלה.

"כל החשבון נפש הזה דווקא משתק"

"מאז שאני זוכרת את עצמי היום הזה שנקרא יום הולדת מלחיץ אותי", כתבה שמואלי. "תמיד בא לי שהיום הזה יעבור כמה שיותר מהר, תסביך שכזה. אולי כי כל החשבון נפש הזה דווקא משתק. שורה תחתונה השנה קצת הגזמתי ויצא ששכחתי את היום בו נולדתי, נדייק: הדחקתי".

היא כתבה בכאב: "חשבתי שאכתוב לכן את כל ההשגים וההספקים שלי כמו שנהוג במחוזות הרשת, והאמת היא שיש הרבה הישגים קטנים וגדולים, ויש גם הרבה על מה להודות", והמשיכה: "השנה אני מרגישה בכל כך הרבה מובנים שהשנה נתקעה. אז איך בדיוק גדלתי בשנה?! שאני עושה שני צעדים קדימה וארבע אחורה, וכמו ילדה אני מסרבת לקבל את מה שהשנה האחרונה מנסה לומר לי שוב ושוב".

חגיגת יום הולדת

חגיגת יום הולדת | צילום: shutterstock

ענהאל שמואלי: מה השנה שחלפה לימדה אותי?

"השנה שחלפה בסך הכל רוצה לומר לי: 'ענהאל תהני מהכאן ועכשיו תפסיקי לכאוב את האתמול ולדאוג למחר'. וזה קל לכתוב אבל לא קל ליישם, כי מי רוצה להשלים עם רגעים כואבים ועם מה שאנשים עושים לך ולאחרים ולחפש שיעורים לכל דבר שקורה לנו בחיים", כותבת שמואלי.

מהשאלה והתהייה עוברת כוכבת האינסטגרם גם לתשובות: "זאת הנקודה לחיים מאושרים. לצערי אין לנו שליטה על מה מגיע לנו בחיים ועל איך שאנשים נוהגים בנו. דווקא בתגובה שלנו לאותם דברים יש לנו שליטה בלעדית לעומת התגובה שלהם. אנחנו יכולים לקבל את המצב וללמוד לחיות איתו".

"לסמוך על אלוקים שהעולם זה קארמה"

היא סיימה: "אז היום יש לי יומולדת, מסתבר שגם אם ממש נרצה לא נשכח את היום בו נולדנו. ואולי הפעם במקום לפחד מהיום הזה, השיעור פה הוא ללמוד לחבק אותו בדיוק כמו את כל אותם דברים שעושים לנו קווץ בלב ובנשמה. לשחרר, לסמוך על אלוקים שהעולם זה קארמה מי שלא נוהג בנו בטוב זה יחזור אליו בחזרה, ולנו להשאיר את האחריות על מה שתלוי בנו. אז הפעם אין לי משאלות גדולות ומלאות ציפיות, רק דבר אחד לשנה החדשה, שאוכל לחבק את הטוב וגם את הפחות טוב. כל השאר כבר יסתדר מעצמו".