גל גדות צריכה להתחיל לדאוג? הסרט "וונדר וומן 3" נגנז

המנהלים החדשים של יקום הקולנועי DC החליטו לגנוז את הגרסה הראשונה לתסריט של הסרט ההוליוודי ומעריכים כי המהלך הזה יחסוך לחברה הרבה כסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 09:26 יד בכסלו התשפג

גל גדות צריכה להתחיל לדאוג? הסרט "וונדר וומן 3" נגנז
גל גדות, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בעולם בזכות הסרטים הרבים שבהם היא מופיעה, והגיעה לשיא הצלחתה עד כה הגיעה כאשר גילמה את גיבורת-העל "וונדמן וומן" ביקום הקולנועי DC. על פי פרסום של אתר ההוליווד ריפורטר, מנהליו החדשים של זיכיון הקולנוע האמריקאי, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, החליטו לגנוז את הסרט השלישי בסדרת סרטי "וונדמן וומן" בכיכובה של גל גדות. 

על פי הפרסום, השניים ייפגשו בשבוע הבא עם מנכ"ל תאגיד "האחים וורנר-דיסקברי" כדי להציג לו את החזון לשנים הקרובות של היקום הקולנועי של החברה. באתר מסרו כי על פי כמה גורמים שמעורבים בנושא, הסרט השלישי בסדרה "נחשב מת בכל הנוגע להקמה מחדש של היקום הקולנועי". באתר מעריכים כי ההחלטה תחסוך לחברה הרבה כסף, שכן גדות אמורה הייתה לקבל על הסרט השלישי משכורת של 20 מיליון דולר, וג'נקינס 12 מיליון דולר.

גל גדות: לא יכולה לחכות לשתף אתכם

לפני יומיים, שיתפה גדות את התרגשותה לקראת החלק השלישי בסדרה בציוץ בטוויטר. "לפני כמה שנים הוכרז שאני הולך לשחק את וונדר וומן. הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לשחק דמות כל כך מדהימה ואייקונית, ויותר מכול - אני אסירת תודה כלפיכם, המעריצים. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה", כתבה השחקנית ההוליוודית.