יותר מ-67 מיליון עוקבים באינסטגרם: דברים שלא ידעתם על גל גדות

מה אמר לה בעלה בדייט, כמה הרוויחה בהוליווד ואיך היא פותחת כל בוקר? 10 דברים שלא ידעתם על וונדר וומן הישראלית גל גדות

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 09/12/21 16:36 ה בטבת התשפב

יותר מ-67 מיליון עוקבים באינסטגרם: דברים שלא ידעתם על גל גדות
גל גדות, צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

1.     גל גדות לא חשבה בכלל להירשם לתחרות מלכת היופי, הייתה זאת אמה שדחפה אותה להתחרות. הפלא ופלא גל ניצחה, וזה מוכיח שאמא אכן תמיד צודקת.

2.     גל השתתפה בתחרות  "מיס יוניברס" באקוודור אבל עשתה את כל שביכולתה כדי לא לנצח. היא תמיד הגיעה באיחור ואפילו לא טרחה להתלבש לפי קוד הלבוש הנכון. היא הפסידה הפסד כביר ומתגאה בכך עד היום.

3.     גל מוכיחה שלא הכל זה רק חיצוניות, ושיש גם שכל שם למעלה. היא סיימה תואר ראשון במשפטים ויחסים בין לאומיים מהבינתחומי בהרצליה.

4.     כבר בדייט שני הכריז לה ירון ורסנו שהוא יתחתן איתה, הוא אמר לה שהם יצאו שנתיים ואז הוא יציע נישואים. גל בתגובה פשוט אמרה אוקי, וכך היה.

5.      גל גדות  היא הישראלית הכי מוכרת ואהודה בעולם, יש לה את חשבון אינסטגרם הישראלי הנעקב ביותר, עם 67.8 מיליון עוקבים!

6.     בתיכון הציעו לגל לדגמן, אבל היא העדיפה לעבוד ברשת המבורגרים. 

7.     גל הייתה קרובה לפרישה! רוחה כמעט נשברה מרוב הדחיות שקיבלה ממלהקים בהוליווד, היא עשתה כל כך הרבה אודישנים וכל פעם שמעה את ה"לא" המאכזב. ההצעה לשחק את וונדר וומן הגיעה בול בזמן ומזל שכך.

8.     גל אוהבת לבלות עם המשפחה שלה, היא אם לשלוש בנות מתוקות, ואם תשאלו אותה איזה סרט היא הכי אוהבת לראות איתן אז היא ישר תגיד לכם – מרי פופינס.

9.     על סרטה הראשון כוונדר וומן גל הייתה חתומה על חוזה של 300 אלף דולר בלבד. ועד כמה שזה מגוחך לציין את המילה בלבד ליד סכום כזה, צריך לזכור שבתעשיית סרטי  גיבורי העל מדובר על חוזים של מיליונים. אבל לכל הדואגים למצבה הכלכלי העגום של השחקנית, הסירו דאגה מליבכם, בסרטים הבאים היא כבר הרוויחה הרבה הרבה יותר.

10. אז איך שחקנית הוליוודית ישראלית פותחת כל בוקר? מים, קפה וכפית חומץ תפוחים. מפנק.