וונדר וומן גם באוכל: גל גדות משיקה מוצר חדש

הכוכבת שמביאה הרבה כבוד לישראל מעבר לים משיקה מוצר מזון חדש, ובסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה על "המק אנד צ'יז הכי טעים שאכלתי אי פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/21 18:56 יג בכסלו התשפב

וונדר וומן גם באוכל: גל גדות משיקה מוצר חדש
גל גדות, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית גל גדות שזכתה לפרסום עולמי בשל הופעתה בסדרת סרטי גיבורי העל כבר הספיקה לככב בעוד כמה סרטים, כאשר האחרון שבהם עלה לנטפליקס ממש לאחרונה וזכה לשיא של כל הזמנים, לאחר שלא פחות מ-92 אחוז מהמנויים התחילו בצפייה של הלהיט.

מתברר שגדות מוכשרת לא רק במשחק, והיום (ד') היא חשפה את הפרויקט החדש שלה, עסק של פסטות מאק אנד צ'יז, שהוא גם בריא. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, נראתה גדות מבשרת לצופים על הפסטה החדשה, ובסוף תהליך ההכנה אפילו טועמת ממנה בהתלהבות. "נרגשת להביא לכם את מה שעבדנו עליו כל כך הרבה זמן", היא כתבה, "גודלס הוא מק אנד צ'יז טוב יותר, כזה שמפוצץ בחומרים מזינים וסופר טעימים. בכנות זה מק אנד צ'יז הכי טעים שאכלתי אי פעם". 

מדובר למעשה בהודעה שנייה על אותו הנושא, כאשר בתחילת החודש השחקנית הבינלאומית העלתה סרטון טיזר ובו היא בישרה על משהו קטן שהיא רוצה לחלוק עם העולם. בהמשך כאמור, התברר כי מדובר בהשקת המותג החדש, ומדובר למעשה בצעד הראשון של הכוכבת בתחום. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן