בייבי וונדר וומן: גל גדות ילדה בת

השחקנית הישראלית שזכתה לפרסום עולמי בשל הופעתה בסדרת סרטי גיבורי העל, הביאה לעולם את בתה השלישית. וכבר יש לה שם

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/21 20:48 יט בתמוז התשפא

בייבי וונדר וומן: גל גדות ילדה בת
גל גדות, צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

הוונדר וומן הישראלית גל גדות הביאה היום (ג') לעולם בת שלישית, אחות לאלמה ומאיה, בנות ה 9 ו-4. גל ובעלה, איש העסקים ירון ורסנו, כבר בחרו שם לקטנה: דניאלה. 

ההודעה על הריונה השלישי הגיעה לפני חצי שנה, כאשר השחקנית בת ה-36 שמה קץ לשמועות ופרסמה את הבשורה המשמחת באמצעות חשבונותיה ברשתות החברתיות, "here we go again", היא כתבה.

על פי "פורבס", מגזין עסקי שיוצא לאור בארצות הברית, גדות היא השחקנית שסרטיה הכניסו בשנת 2017 הכי הרבה כסף בעולם, וזאת בשל שני סרטים בהם כיכב, כ"וונדר וומן". מדובר בסכום של 1.4 מיליארד דולר. בדירוג כלל השחקנים והשחקניות גדות היתה במקום שלישי לאותה שנה.

כעבור שלוש שנים, באוקטובר 2020, אותו מגזין דירג את גדות במקום השלישי ברשימת השחקניות המשתכרות ביותר באותה השנה, עם רווחים של 31.5 מיליון דולר. השחקנית זכתה בפרס הסרטים והטלוויזיה של MTV בקטגוריית גיבורת העל הטובה בכל הזמנים עבור משחקה בסרט וונדר וומן. 

במהלך מבצע שומר החומות, החל לחץ מתוך ישראל לפנות לכוכבים ממוצא ישראלי לחזק את התדמית של ישראל מול העולם, בעזרת הפופולריות שלהם ברשתות החברתיות. מי שעיקר הלחץ הופנה אליה היא השחקנית גל גדות, אשר לה המספר הרב ביותר של עוקבים. אחרי שעות של לחצים נענתה גדות לקריאה ופרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט: "הלב שלי נשבר, המדינה שלי במלחמה. אני דואגת למשפחה שלי, לחברים שלי, אני דואגת לעם שלי". עוד הוסיפה גדות: "זה מעגל מרושע שנמשך יותר מידי זמן. לישראל מגיע לחיות כמדינה בטוחה וחופשית, לשכנים שלנו מגיע אותו דבר. אני מתפללת עבור הקורבנות והמשפחות שלהם, אני מתפללת שהעוינות האדירה הזאת תיגמר, אני מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון כדי שנוכל לחיות זה לצד בשלום. אני מתפללת בשביל ימים טובים יותר".

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן