ניקול ראדימן התפוצצה על אבי מעוז: "מי אתה אדוני?"

"אני אישה, לא נשואה, אני תרמתי למדינה יותר מהרבה מאוד גברים", ניקול ראדימן במתקפה על חבר הכנסת אבי מעוז, על כך שאמר כי התרומה הגדולה ביותר לנשים היא שיתחתנו יביאו ילדים ויטפלו בהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 13:13 ה בכסלו התשפג

ניקול ראדימן התפוצצה על אבי מעוז: "מי אתה אדוני?"
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

ברקע סערת הקצוות של הסופיים של המשא ומתן הקואליציוני וברקע הידיעות על כך שחבר הכנסת אבי מעוז הגיע לסיכומים משמעותיים עם ראש הממשלה וימונה לסגן שר בלשכת ראש הממשלה המיועד נתניהו, העלו לאור הזרקורים אמירות של חבר הכנסת מעוז, נגד הקהילה הלהט"בית כאשר לטרנסג'נדרים קרא מעוז - תמהונים,  וכן יצא נגד שירות נשים בצה"ל, כאשר בין הדברים שאמר מעוז והרגיזו רבים הוא שהתרומה המשמעותית של אשה היא שתתחתן, תביא ילדים ותטפל בהם. 

ניקול ראדימן

ניקול ראדימן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אני אישה, לא נשואה, אני תרמתי למדינה יותר מהרבה מאוד גברים"

מי שזעמה על דבריו של מעוז, היא הידוענית ניקול ראידמן, אשר עד שנת 2019 הייתה נשואה לאוליגרך מיכאל צ'רנוי ומתחזקת חשבון אינסטגרם עם כמליון ומאתיים אלף עוקבים. ראידמן העלתה סטורי זועם ובו התפוצצה על סגן השר המיועד במשרד ראש הממשלה וכתבה "אני אישה, לא נשואה, אני תרמתי למדינה יותר מהרבה מאוד גברים, אני אמא לילדים שמגדלת אותם לבד בגאווה ובתי תתגייס לצה"ל בין היתר להגן גם עליך".

נתניהו עם מעוז

נתניהו עם מעוז צילום: הליכוד

"מצפה להתנצלות בפני נשות ישראל ואזרחים ואזרחיות  טררנסג'נדרים"

ראדימן המשיכה במתקפה על מעוז וכתבה  "מי אתה אדוני? תתבייש על הדעות החשוכות שלך, השקפת עולמך האישית היא אינה אג'נדה של הממשלה. לפני שאתה גורם נזק ופותח איתי חזית על החשיבה הפרמיטיבית שלך שאין לה מקום, אני מצפה להתנצלות בפני נשות ישראל ואזרחים ואזרחיות  טרנסג'נדרים" ראידמן סיימה את הסטורי בעקיצה לכיוונו של מעוז "בברכה אישה עצמאית ולא נשואה"

הצהרתו של אבי מעוז לתקשורת אחרי חתימת ההסכם עם הליכוד