ממשיכה להתקרב: ניקול ראידמן תרמה ספר תורה לחיילי צה"ל

במעמד מרגש הוכנס ספר תורה חדש לבית הכנסת שבבסיס האימונים של חטיבת צנחנים. את ספר התורה תרמה אשת העסקים ניקול ראידמן, שאמרה לאחרונה על ההתחזקות: "רק מי שעובר את התהליך עם הרבה הבנה וקבלה עצמית ומאמין שזה יכול לשנות משהו בתוכו, רואה תוצאות"| צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/22 12:09 טו בחשון התשפג

ממשיכה להתקרב: ניקול ראידמן תרמה ספר תורה לחיילי צה"ל
צילום: צילום: יוני קדם והרבנית של האינסטגרם

אשת העסקים ניקול ראידמן תרמה ספר תורה לבסיס האימונים החטיבתי של הצנחנים. הכנסת ספר התורה נעשתה ברוב כבוד והדר, ובחגיגה השתתפו בנוסף לחיילי הבסיס גם החיילים החרדים מפלוגת חץ. ראידמן הגיעה בעצמה לחגוג עם החיילים ואליה הצטרפו גם בני משפחתה.

צפו בחגיגות:

צילום: יוני קדם והרבנית של האינסטגרם

צילום: יוני קדם והרבנית של האינסטגרם

בחודשים האחרונים אשת העסקים החלה בתהליך התקרבות לדת שכולל ביקורים במקווה, שמירת כשרות ותפילות. על תהליך ההתחזקות אמרה בהתרגשות: "מאוד מאוד גאה בעצמי ובדרך שבחרתי בה, אולי זה ניראה לכם חסר משמעות בעולם שבו התחלנו לאבד ערכים ומסורת, אבל רק מי שעובר את התהליך עם הרבה הבנה וקבלה עצמית ומאמין שזה יכול לשנות משהו בתוכו, רואה תוצאות". 

ניקול ראידמן מגלה מי הרב שהיא מחוברת אליו במיוחד

בסבב שאלות ותשובות עם הגולשים סיפרה ראידמן על רב שהיא מחוברת אליו במיוחד, וחשפה כי זהו הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק העומד בראש מפעלי חסד רבים וזוכה פרס ישראל על מפעל החיים ואות עיטור הנשיא. "אין עליו בעולם", כתבה ניקול והוסיפה כי היא מחוברת גם לרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מלוּבָּבִיץ', מייסד חסידות חב"ד.