מרשים: הרופאה הסרוגה זכתה בתפקיד היוקרתי

ד"ר חגית פורן – פלדמן מונתה לעמוד בראש מיון ילדים בבית החולים לניאדו. פלדמן היא מומחית ברפואת ילדים ובוגרת התמחות ברפואה דחופה לילדים – ביצעה את תקופות ההתמחות בבי"ח שניידר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 14:03 ה בחשון התשפג

מרשים: הרופאה הסרוגה זכתה בתפקיד היוקרתי
חגית פורן - פלדמן, צילום: דוברות לניאדו

כבוד למגזר: הסרוגה ד"ר חגית פורן  - פלדמן מונתה לעמוד בראש המחלקה לרפואה דחופה  לילדים בבית החולים לניאדו שמעניק שירות לכחצי מליון תושבי נתניה והשרון במגוון רחב של מקרים קליניים, כולל מקרי טראומה בקרב ילדים.

ד"ר פורן-פלדמן היא בת ל"משפחה הלוחמת", אביה שימש במשך שנים רבות כסגן מנהל המחלקה לרפאה דחופה באיכילוב ואחיה משמש כרופא במחלקה לרפואה דחופה בארה"ב. פלדמן מספרת: "עבורי, הבחירה ברפואה דחופה בילדים היתה טבעית, גדלתי בבית שבו המיון היה חלק בלתי נפרד משגרת החיים. בחרתי בילדים כי היכולת שלי, כרופאה, להשפיע על מהלך החיים של ילד/ה המגיעים עם בעיה כלשהי, היא גדולה. הגוף של ילדים עדיין מתפתח ויכולת ההחלמה גדולה יותר, זה אומר שאפשר "לעשות ניסים", וכל ילד/ה שהצלחתי לעזור להם – נשארים אצלי עמוק בלב. ד"ר פורן –פלדמן היא אמא לארבעה ילדים צעירים וככזו היא מבינה היטב את החוויה הכרוכה בהגעה למיון עם ילד חולה. 

ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבי"ח לניאדו  מסר: "כמנהל האגף, התפקיד הראשון שלי הוא לגייס צוות מנוסה ובעל יכולות לסגל הבכיר והזוטר. אני רואה חשיבות רבה במיון, הוא מהווה את "חלון הראווה" של האגף כולו. מיון טוב וחזק מאפשר לתת טיפול דחוף במהירות , לאבחן מקרים מסכני חיים ולהעניק טיפול בטראומות מורכבות. אני משוכנע כי ד"ר פורן-פלדמן תנווט את המיון להישגים רבים".