איילת שקד מדברת על התמונה המפורסמת: "אותי אף אחד לא ישבור"

בעקבות פרסום התמונה בה נראתה יושבת לבדה, הסבירה שרת הפנים מה הרקע לצילום: "זה לא סוד שאני עוברת ימים עמוסים, נסיעות ממקום למקום. אני רואה בתמונה הזו כוח ואנושיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 18:49 כח בתשרי התשפג

איילת שקד מדברת על התמונה המפורסמת: "אותי אף אחד לא ישבור"
שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ימים לא פשוטים עוברים על שרת הפנים, איילת שקד. 9 ימים לבחירות לכנסת ה-25 ואף סקר לא מראה שמפלגת הבית היהודי בראשותה עוברת את אחוז החסימה. בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות, נראתה שקד יושבת לבד עם פנים נפולות ועייפות. בעקבות פרסום התמונה, הסבירה שרת הפנים מה הרקע לצילום.

"תודה לאבישג שאר ישוב שתפסה אותי ברגע נדיר של מחשבה. זה לא סוד שאני עוברת ימים עמוסים. נסיעות ממקום למקום. חורשת את הארץ המדהימה שלנו לאורכה ולרוחבה. כן אני עייפה, לא ישנה מספיק, אבל יודעת שאני חזקה ושאני נלחמת. לא רק עבור הבית היהודי אלא עבור המדינה שלי".

עוד הוסיפה ואמרה: "אני מקבלת הרבה תגובת על הצילום הזה, חלקן מבישות, חלקן מבזות, חלקן משפילות, חלקן תומכות ואוהבות אבל אני רואה בתמונה הזו כוח ואנושיות. אותי אף אחד לא ישבור".

השאלה של עמית סגל שגרמה לשקד להישבר מול המצלמות

בראיון עם הפרשן הפוליטי הסרוג, עמית סגל, ששודר אתמול (ה') , סיפרה שרת הפנים, איילת שקד, על האירועים המרכזיים לקראת הבחירות ועל המתחים שהיו לה עם ראש הממשלה והפרטנר הפוליטי שלה נפתלי בנט. במהלך הראיון, שאל סגל את שקד שאלה אישית שגרמה לה להישבר: "ברמה האישית לא בא לסיים את האירוע הזה?"

"אני עוברת ימים לא פשוטים", השיבה שקד, "אני עובדת כל יום מ-7 בבוקר עד 12 בלילה, אבל אני עושה את זה כי אני מאמינה שהמדינה שלי פה מונחת על הכף. אני לא רואה את הילדים שלי. הדבר שהכי רציתי בתקופה האחרונה שיגיע יום כיפור. רציתי שתהיה לי הזדמנות לבשל ארוחה מפסקת עם הבת שלי כי אני לא רואה אותה, זה מחיר מאוד כבד". 

היא הוסיפה ואמרה: "אבל אני באמת מרגישה שאני עושה את זה בשביל המדינה שלי, שאני לא יכולה עם הטרלול הזה, השנאה והאנשים שמגדפים אחד את השני, משמיצים אחד את השני, מחרימים אחד את השני. אני לפעמים אומרת 'אני הבן אדם השפוי היחידי', אבל בסוף אנשים לא מצביעים".