צפו השאלה של עמית סגל שגרמה לשקד להישבר מול המצלמות

שרת הפנים שיתפה את הפרשן הפוליטי על הקושי שלה לשלב בין קריירה פוליטית לחיי משפחה: "אני לא רואה את הילדים שלי. רציתי שתהיה לי הזדמנות לבשל ארוחה מפסקת עם הבת שלי כי אני לא רואה אותה, זה מחיר מאוד כבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/22 11:18 כו בתשרי התשפג

השאלה של עמית סגל שגרמה לשקד להישבר מול המצלמות
שקד, צילום: פלאש 90

בראיון עם הפרשן הפוליטי הסרוג, עמית סגל, ששודר אתמול (ה') , סיפרה שרת הפנים, איילת שקד, על האירועים המרכזיים לקראת הבחירות ועל המתחים שהיו לה עם ראש הממשלה והפרטנר הפוליטי שלה נפתלי בנט. במהלך הראיון, שאל סגל את שקד שאלה אישית שגרמה לה להישבר: "ברמה האישית לא בא לסיים את האירוע הזה?"

"אני עוברת ימים לא פשוטים", השיבה שקד, "אני עובדת כל יום מ-7 בבוקר עד 12 בלילה, אבל אני עושה את זה כי אני מאמינה שהמדינה שלי פה מונחת על הכף. אני לא רואה את הילדים שלי. הדבר שהכי רציתי בתקופה האחרונה שיגיע יום כיפור. רציתי שתהיה לי הזדמנות לבשל ארוחה מפסקת עם הבת שלי כי אני לא רואה אותה, זה מחיר מאוד כבד". 

היא הוסיפה ואמרה: "אבל אני באמת מרגישה שאני עושה את זה בשביל המדינה שלי, שאני לא יכולה עם הטרלול הזה, השנאה והאנשים שמגדפים אחד את השני, משמיצים אחד את השני, מחרימים אחד את השני. אני לפעמים אומרת 'אני הבן אדם השפוי היחידי', אבל בסוף אנשים לא מצביעים". 

שקד במתקפה על בנט: סיכל הקמת ממשלת ימין

כאמור, בראיון סיפרה שקד על יחסיה עם ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט. בין היתר תקפה שקד את החלטת בנט להעביר את השלטון ללפיד: "בנט נתן את השלטון ללפיד על מגש של כסף וסיכל בכך הקמת ממשלת ימין. כשהתקשר לספר לי על זה אמרתי לו: למה?"

 שקד ובנט

שקד ובנט צילום: פלאש 90

שרת הפנים התייחסה בראיון לסערת 'הגדה המערבית' אותה תקרית בה בנט הגדיר את יהודה ושומרון, 'הגדה המערבית' בנאום שנאם באנגלית, שקד מספרת כי מיד לאחר הנאום התקשרה אליו: "התקשרתי אליו כשאמר "הגדה המערבית" והוא אמר 'זה מה שהיה כתוב לי, זה לא נורא גם ביבי אמר'. השבתי לו: "מה שמותר לביבי אסור למנכל מועצת יש"ע". והוסיפה: "האנשים שתומכים בנו כואב להם הלב".

מלשכת בנט נמסר: רה"מ לשעבר בנט הקפיד עד כה לא להתייחס לקמפיינים. הוא גאה בכך שהיה עקבי בעמדותיו הלאומיות, ושמר על האינטרס הישראלי בכל צומת דרכים, תוך שראה עצמו כראש ממשלה של כל עם ישראל, ולא של מגזר מסוים. האיבה הפנימית מסכנת את ישראל ויש להתגבר עליה, וללמוד לחיות ביחד. על איילת שקד נמסר: "דרכם המשותפת הסתיימה, אך בנט מעריך את איילת שקד ואת תרומתה".