"הנפת דגל ישראל היא מעשה פרובוקטיבי": המשפט שהפך את נטלי דדון לימנית

בתור דוגמנית ואושיית אינסטגרם מיעטה נטלי דדון להתבטא בנושאים ציבוריים ופוליטיים, עד המשפט שעורר אותה | "אני חוטפת המון אש, ואלה לא הבחירות שהייתי עושה בשביל לקדם את עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/22 09:55 יד בתשרי התשפג

"הנפת דגל ישראל היא מעשה פרובוקטיבי": המשפט שהפך את נטלי דדון לימנית
נטלי דדון, צילום: כיפה

נטלי דדון, דוגמנית ומששתפת בתכניות ריאליטי לשעבר, היא אחד מהקולות הימניים הבולטיםברשתות החברתיות בזמן האחרון. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם כמעט מיליון עוקבים ומספרת בראיון ל-N12: "אני מקבלת המון פניות, אבל לא ממיינת אותן", היא אומרת. "אני פעילה חברתית עם כוח. לא קיבלתי משום מקום את הדבר הזה שנקרא אינסטגרם בשביל לדחוף כל היום מוצרים לאנשים, זה הרבה מעבר. זה כלי בשביל לעשות טוב, ואני משתדלת להיות איפה שאני יכולה לעזור".

אני עכשיו הולכת לתפור חליפת דגל ישראל ולהסתובב איתה איפה שאני רק יכולה

על הטענה כי היא מתבטאת לצורך לייקים וקידום אישי היא מבהירה: "בוא אני אגלה לך סוד: טרנדים באופנה הם הרבה יותר מושכים לייקים וטראפיק ממה שאני עושה היום. אני חוטפת המון אש, ואלה לא הבחירות שהייתי עושה בשביל לקדם את עצמי".

נטלי דדון עם יוסי דגן, ראש מועצת שומרון | צילום: מועצה אזורית שומרון

היא מספרת ששנה לאחר מבצע "שומר החומות", היא החלה בהתייחסיות היום יומיות לנושאים שעל סדר היום הציבורי והפוליטי. "היה משפט אחד שעורר את הליבה היהודית הציונית שלי שהתנוסס בכל מקום, 'הנפת דגל ישראל היא מעשה פרובוקטיבי'. זה קרה לקראת מצעד הדגלים השנה, ושמענו על כך בעיקר באוניברסיטאות בארץ. אמרתי לעצמי איך הגענו לזה? אני ישנתי? אני עכשיו הולכת לתפור חליפת דגל ישראל ולהסתובב איתה איפה שאני רק יכולה. זה לא משהו שהגיוני לי בכלל לשמוע".

לוד בשומר החומות

לוד בשומר החומות | צילום: Yossi Aloni/Flash90

"מאז ומתמיד הייתי יהודייה מאמינה"

בראיון לכיפה לפני מספר חודישם שיתפה דדון גם בתהליך ההתחזקות שלה. "מאז ומתמיד הייתי יהודייה מאמינה, אני מדליקה נרות שבת ובשנה האחרונה גם מקפידה לא לגעת בטלפון בשבת, דברים שאני לוקחת על עצמי בהשתדלות, קידוש בשבת מאוד חשוב לי וגם חגים כמובן. נטילת ידיים בבוקר ומודה אני, יש כל כך הרבה ערכים טובים והיגיון ועוצמה ביהדות ובתורה שלנו שאני לא חושבת שזה משהו שצריך להתרחק ממנו. מאמינה באמונה שלמה שזה מה שהחזיר לנו את האור הגדול".