הדוגמנית המתחזקת מתוסכלת: "בוחרים לטמון את הראש באדמה"

נטלי דדון שיתפה בעמוד האינסטגרם את התחושות שלה בעקבות הפיגוע האכזרי בחולון: "אמן שדמה לא יהיה לחינם ונקום כולנו יחדיו" | אביב אלוש: "לחשוב שחלק מהיושבים בכנסת מהללי מחבלים ושהידים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 12:32 כה באלול התשפב

הדוגמנית המתחזקת מתוסכלת: "בוחרים לטמון את הראש באדמה"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

מאז שעות אחר הצהרים אתמול (ג') ועד הבוקר, משטרת ישראל ביצעה חיפושים וסריקות אחר המחבל שרצח את שולמית רחל עובדיה, בת 84 מחולון: מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה, פועל בניין שהחזיק בהיתר כניסה לישראל ועבד באתר בנייה סמוך למקום הפיגוע. הבוקר נמצאה גופתו שח המחבל לאחר שתלה את עצמו. בעקבות הפיגוע הדוגמנית המתחזקת, נטלי דדון, שיתפה בסטורי באינסטגרם את רגשותיה וביקרה את החברה הישראלית שאדישה למצב.

"אני מבקשת ממך היום סליחה, סליחה שלא קמנו עם שלם על הרגליים ואמן שדמך לא יהיה לחינם ונקום כולנו יחדיו. אנחנו חיים בסכנה יום יומית, מפוחדים ולא יודעים מהיכן יגיע הרצח הא ועדיין בוחרים רובנו לטמון ראש באדמה", כתבה דדון.

עוד הוסיפה וכתבה כי "בת 85! יכולה להיות הסבתא של כל אחד ואחת מאיתנו. בת 85, כמה רוע, אישה שכל פשעה הוא להיות יהודיה. כאן בארץ ישראל, כאן במדינת היהודים, השם יקום דמך אישה יקרה, סליחה, אבא שבשמיים חבק אותה חזק".

אביב אלוש: לחשוב שחלק מהיושבים בכנסת מהללי מחבלים ושהידים"

גם הזמר והשחקן המתחזק, אביב אלוש, שיתף ברשת החברתית את מחשבותיו בעקבות הפיגוע. "שולמית רחל עובדיה ז"ל, אישה, אמא וסבתא בת 84. נרצחה בדם קר ליד המקום הכי בטוח שלה - הבית. סיבת הרצח? יהודיה. ולחשוב שחלק מהיושבים בכנסת הם אנשים שמהללים מחבלים ושהידים. וגרוע מזה, יהודים שרואים בהם פרטרנים", כתב אלוש.

צילום: Flash90

הפיגוע בחולון: גופת המחבל אותרה בבניין נטוש בתל אביב

כאמור, לפי ההערכה, המחבל שם קץ לחייו לאחר שתלה את עצמו. משטרת ישראל קראה לציבור לשמור על שגרת החיים, להיות עירניים ולדווח למוקד החירום של המשטרה על כל אירוע חריג. 

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

פראמדיקית מד"א מרלן בריצנסקי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 28 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו. תוך כדי הבדיקה הרפואית עלה בי חשד שמדובר בגופת אדם חשוד, העברתי מיד דיווח למוקד מד"א שהזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום במהירות וממשיכה בטיפול באירוע."

במהלך כל הלילה וגם היום התפרסו שוטרים ובלשים, כלבנים, לוחמי מג"ב ושאר יחידות מיוחדות, יחד עם כוחות הביטחון, במאמצי חיפוש מאומצים אחר החשוד במעשה, תוך הפעלת מירב המאמצים וכלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה לאחר שמפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי עדכן כי אכן מדובר בפיגוע.