נטלי דדון נגד ארגון השמאל: "הלם שנתתי לזה במה"

הדוגמנית שמרבה להתבטא בנושאים פוליטיים תוקפת את שלום עכשיו והדגל המשותף שנתלה במרכז תל אביב לכבוד ביידן: "איפה האותיות הקטנות: הכתוב בשלט לא מקובל על מרבית המדינה? איזה נזק זה עלול לעשות בביקור ממלכתי של נשיא המדינה המשפיעה ביותר? חלאס כבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 11:01 יב בתמוז התשפב

נטלי דדון נגד ארגון השמאל: "הלם שנתתי לזה במה"
נטלי דדון, צילום: כיפה

אחרי שתנועת השמאל "שלום עכשיו" תלתה שלט ענק במרכז תל אביב עם דגלי ישראל ופלשתין, בברנז'ה תוקפים. נטלי דדון, דוגמנית ואושיית רשת ששיתפה פעולה בעבר עם אבי מעוז ומפלגת נעם, יצאה באינסטגרם בחריפות נגד השלט וכתבה: "חלאס כבר".  כזכור, על רקע הדגלים נכתב: "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים".

דדון תוקפת

דדון פתחה: "תנועת שלום עכשיו שמייצגת אולי 20% מהאוכלוסייה של מדינת ישראל (הצד שלא מבין את משמעות קיום מדינת אויב לצידנו) ועם זאת מרשה לעצמה להכניס את הנדסת התודעה שלה בביקור של נשיא ארה"ב. איפה האותיות הקטנות: הכתוב בשלט לא מקובל על מרבית המדינה? איזה נזק זה עלול לעשות בביקור ממלכתי של נשיא המדינה המשפיעה ביותר? חלאס כבר! יה הזויים! מתי תבינו שאתם מהונדסים ומבקשים שלום עם דגל שלא קיים ויש כאן רק מדינה אחת!".

"הלם שנתתי לזה במה כאן", המשיכה. "רק שתבינו כמה כסף נזרק כדי להנדס לכם את המוח! שנחשוב לרגע שיש עם מי, תחת כותרת הזויה שלום עכשיו בצמוד לדגל אשף- המעוניין לזרוק אותנו לים! ולא תשכנעו אותי אחרת מי שלא מקבל את קיום מדינת ישראל לא מעוניין שנשאר כאן בחיים, ככה בהזרמת כספים מגורמים חיצוניים נבנתה לה מערכת משומנת של אנשים שמכרו את נשמתם ומחקו את זהותם! נ.ב- הוא לא מבין עברית יה סתומים! אין לנו ארץ אחרת".

אינטרס ישראלי

ביידן צפוי לנחות בארץ בשעות אחר הצהריים של יום רביעי. בתנועה אמרו הבוקר כי "אנחנו מקבלים בברכה את הנשיא ביידן, ידיד אמת של ישראל, ומודים לו על מאמציו לקידום האינטרסים ולחיזוק עוצמתה של ישראל". בתנועה הסבירו כי השלט שנתלה הוא תזכורת לביידן, תומך נלהב של שתי המדינות, "כי מדינה פלשתינית היא אינטרס בראש ובראשונה שלנו, הישראלים, וכי אין ולא יהיה עתיד טוב לאזור בלי שלום עם שכנינו הפלשתינים".

עוד אמרו בשלום עכשיו: "כל זמן הוא זמן טוב לעשות את הדבר הנכון למדינת ישראל, ולאחר שלפיד שוחח עם אבו מאזן, ועם מנהיגי האזור, הצעד המתבקש הבא הוא פתיחת משא ומתן. אדוני הנשיא, ברוך הבא לשתי המדינות האהובות עלינו, זה הזמן שלך לפעול יחד עם שני המנהיגים כדי להפוך את החזון למציאות".

השלט שנתלה בתל אביב: