הדוגמנית נטלי דדון הגיעה לנחם את משפחת הנרצח

אשת העסקים והדוגמנית נטלי דדון הצטרפה למשלחת ניחומים של זק"א בביתה של משפחת בן יפתח בלוד לניחום אבלים. האלמנה הודתה להם על הליווי והתמיכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 19:37 י באייר התשפב

הדוגמנית נטלי דדון הגיעה לנחם את משפחת הנרצח
נטלי דדון באלעד, צילום: ללא

מחבקים את משפחת הנרצח: יו״ר ארגון זק"א ישראל מורגנשטרן, המנכ״ל חזי שבקס, אלחנן רוט מפקד מרחב שפלה, וגיל חדד סגן ראש העיר לוד, הגיעו היום (ד') עם הידוענית והדוגמנית נטלי דדון אל סוכת האבלים של משפחת בן יפתח, לנחם את אלמנתו של אורן הי״ד שנרצח בפיגוע.

נטלי דדון בניחום באלעד

נטלי דדון בניחום באלעד צילום: ללא

האלמנה שיתפה בימיו האחרונים של בעלה

בביקורם שיתפה האלמנה בחוויות המשפחתיות של בני המשפחה ביומו האחרון של אורן הי״ד. מספר שעות לפני פטירתו הוא ישב עם כל אחד ואחד מבני ביתו ונפרד מהם, ממש כאילו הוא חש שזהו יומו האחרון. בהנהלת הארגון סיפרו לה על המיזם החדש לפתיחת קורס להגנה עצמית, ואמרו לה כי המיזם יהיה לעילוי נשמת בעלה.

נטלי דדון עם הילדים

נטלי דדון עם הילדים צילום: ללא

לאחרונה משתפת דדון בתהליך התחזקות שלה וכתבה: "אני לא חושבת שאני יותר מקורבת מפעם מבחינת מצוות; הדלקת נרות, קידוש, חגים, מודה אני ונטילה אלו מצוות שנהגתי לעשות תמיד. שום דבר לא השתנה. אבל כן, לא ציפיתי למצוא כל כך הרבה תשובות במקום אחד ולקבל כלים מטורפים לחיים מתוך למידה על היהדות. קשה לי לשמור לעצמי את מה שאני יודעת שיכול לעזור לעוד אנשים. אני באורות שלא בא לי לשמור לעצמי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן