עושה זאת שוב: ספר חדש לחנוך דאום

הקומיקאי והסופר המצליח מוציא ספר חדש בשם "החיים הם רק תקופה", שנתיים אחרי ההצלחה של "החיים הם תקופה קשה" | דאום: "אם אהבתם אתם החיים הם תקופה קשה, את החיים הם רק תקופה תאהבו יותר. באחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 10:41 כז באב התשפב

עושה זאת שוב: ספר חדש לחנוך דאום
חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/Flash90

שנתיים אחרי ההצלחה המסחררת של "החיים הם תקופה קשה", ספר חדש לקומיקאי והסופר חנוך דאום. לספר החדש קוראים "החיים הם רק תקופה", וגם הוא יצא בהוצאה עצמאית. בפייסבוק כתב דאום הנרגש: "הספר הקודם, החיים הם תקופה קשה הפך לתופעה והתקבל בחיבוק אדיר. ריגשתם אותי מאוד. וגם שאלתם שוב ושוב מתי יהיה ספר חדש. אז עכשיו זה קורה: ספר חדש נולד!".

דאום: "השורה התחתונה ברורה: הרוב טוב והרוב קובע, אם לא נצחק נבכה, ושאלוהים ישמור על כולנו"

כאמור, ספרו הקודם "החיים הם תקופה קשה" יצא בשיאה של מגיפת הקורונה והפך ללהיט מכירות. בכריכה האחורית של הספר החדש נכתב: "החיים הם רק תקופה הוא ספר שישנה את חייכם, אם כי לא בהכרח לטובה. אם אהבתם את החיים הם תקופה קשה, את החיים הם רק תקופה טובה תאהבו יותר. באחריות. אם צחקתם מהחיים הם תקופה קשה, מהספר הזה תצחקו יותר. אם התרגשתם מהחיים הם תקופה קשה, מהספר הזה תתרגשו יותר".

כריכת הספר

כריכת הספר צילום: ללא

עוד נכתב: "אתם מוזמנים לצאת איתי לסיבוב נוסף ונועז יותר במסע אל זרמי התודעה. זה יהיה מטורלל, אסוציאטיבי וחשוף, אבל השורה התחתונה ברורה: הרוב טוב והרוב קובע, אם לא נצחק נבכה, ושאלוהים ישמור על כולנו".

צפו: סרטון נדיר מתחילת הקריירה של דאום

לאחרונה התפרסם סרטון נדיר מתחילת הקריירה של דאום, בו הוא מתארח בתכניתו של גידי גוב, 'לילה גוב', ששודרה במסגרת ערוץ 2 של הזכיינית טלעד. הראיון עוסק בעיקר במתנחלים ובמגזר הדתי לאומי וחנוך מספק שם אמירות משעשעות.

צפו בסרטון הנדיר:


(באדיבות טלעד)

"הוא עיתונאי, הוא מתנחל, הוא גר באלון שבות. אני רוצה להזמין לכאן את חנוך דאום", כך נפתח הראיון במילותיו של גוב. במהלך הריאיון התייחס דאום בהומור לילודה המרובה במשפחות הציונות הדתית. "יש משפחות מרובות ילדים במגזר שלילד השלישי קוראים כמו לילד השתיים עשרה בטעות, מתפקשש. פתאום שני יהודה".